تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

تعمیرات تخصصی ال سی دی ال جی در محل

تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

 

تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

 

 

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه استفاده از دنیای دیجیتال در قرن 21 از بزرگترین قسمت های زندگی هر انسانی است. تلویزیون ها نیز حرف های زیادی در این زندگی روزمره امروزی برای گفتن دارند .اکثر خانواده ها و حتی جوانان روزانه زمان فراقت خود را پای تلویزیون ها طی می نمایند و برنامه های سرگرم کننده و حتی آموزشی این روزها از رسانه های تلویزیونی پخش می شوند. با پیشرفت علم تلویزیون ها دیگر به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی متصل می گردند و به راحتی می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا کنند و به صورت آنلاین تماشا نمایند.

 

علت روشن نشدن تلویزیون

سوختن پیکسل ها

به پیکسل یا پیکسل‌هایی گفته می‌شود سیاه رنگ شده اند. این پیکسل‌ها که در واقع خاموش گردیده اند، در هر سه ساب پیکسل خود دچار خرابی شده اند .گاهی ممکن است مشکل از خود پیکسل و یا اجزای پشتیبانی کننده‌ی الکتریکی و یا نوری دستگاه باشد. این دسته از پیکسلها که ممکن است تعداد آنها از چند عدد تا چند صد و در بعضی موارد چند هزار پیکسل نیز باشد را به شکل های  مختلفی مثل خط و یا لکه های ابر مانند و حتی گاهی بصورت دایره های با اندازه های مختلف ظاهر کنند.( پیکسلهای مرده که به صورت خط مشاهده می شوند معمولا با خطوطی که در اثر قطع شدن فلتهای پنل ایجاد می شود به اشتباه گرفته می شوند . درصورتی‌که صفحه ی شما دارای گارانتی یا خدمات پس از فروش باشد، می‌توانید با مراجعه به مراکز تعمیر مجاز از افراد متخصص بخواهید این مشکل را رفع کنند. درضمن برخی از نمایشگرها با ضمانت تعویض با دستگاه سالم نیز امکان پذیر خواهد بود. تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

 

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi چیست ؟

از وظایف اصلی  کابل hdmi را انتقال  تصویر و صدا با کیفیت بالا از لپ تاپ یا دیگر وسایل به تلویزیون است.

یکی دیگر از عوامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، استفاده از کابل نامرغوب HDMI  در اتصال به دستگاه است.کابل های نامرغوب و فیک جهت اتصال سایر دیوایس‌ ها به تلویزیون، سبب اتصالی دستگاه و خرابی آن می گردد. بنابراین توصیه می کنیم جهت وصل کردن دستگاه‌ های دیگر به تلویزیون خود صرفاً از کابل ارائه شده همراه خود که ارجینال آن می باشد استفاده نمایید. تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

تلویزیون خود به خود خاموش شد :

علت بروز این خرابی  بیشتر به نوسانات برق مربوط می شود که در بیشتر موارد برد پاور خراب می شود. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین نیز فعالیت دارند. احتمال خرابی در برد مین نیز می باشد که باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد. گاهی نیز ممکن است  دلیل  خرابی مین برد اتصال  دستگاه های ورودی که به آنها باشد که ممکن است  در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون می شود و در این موارد باید برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض گردد.

سیاه شدن تصویر 

از عمده مشکلات رایج در این دستگاه، سیاه‌شدن تصویر و یا قسمتی از آن می باشد. علت به وجود آمدن این مشکل ابتدا مربوط  به برند آن می باشد . این که شما از چه برندی از این دستگاه استفاده می‌کنید در خرابی آن بی‌تاثیر نیست‌، پس در خرید اولیه آن، تحقیقات جامعی داشته باشید.

منبع این ایراد، وابستگی مستقیمی به تکنولوژی به کار رفته در ال سی دی، ال ای دی و پلاسمای آن دارد. برای حل این مشکل از متخصصان با تجربه کمک بگیرید. در صورت استفاده نکردن از یک متخصص با تجربه، ممکن است خرابی‌های به وجود آمده دوبرابر شده و موجب متحمل شدن هزینه بیشتر خواهد شد .

ایرادهای مربوط به ورودی تلویزیون

1- ورودی های تلویزیون غیر فعال است

2- روی یکی از ورودی ها، تلویزیون نویز دارد

3- روی یکی از ورودی ها، تلویزیون صدا ندارد

4- روی یکی از ورودی ها، تلویزیون تصویر ندارد

5- روی یکی از ورودی ها، تلویزیون پخش نمی‌کند

به وجود آمدن ایراداتی در ورودی های تلویزیون می‌تواند علت های مختلفی داشته باشد و در شکل های مختلف نمایان شود. مثلا فلشی که به تلویزیون وصل کردید را پخش نمی‌کند و مشکلاتی از این قبیل. در این مورد باید ابتدا با یک ورودی مجزا نیز دستگاه را امتحان کنید و با استفاده از یک کابل ارتباطی دیگر و یا یک دستگاه جانبی دیگر اقدام به تفکیک ایراد بین دستگاه جانبی، کابل ارتباطی و تلویزیون نمایید. همچنین در برخی موارد ممکن است که یک نوع فایل مخصوص با تلویزیون همخوانی نداشته باشد که این به معنای ایراد تلویزیون و یا فایل نمی باشد .

اصلی‌ترین دلیل در این بخش می‌تواند مربوط به مین برد تلویزیون باشد .

در صورت عدم رفع مشکل نیاز است که تکنسین مجاز و مجرب ما تعمیر تلویزیون ال جی شما را انجام دهد .

6- تلویزیون یک فرمت خاص را اصلا پخش نمیکند

علت پخش نشدن فرمت خاصی از فیلم ، عکس یا فایل به دلیل عدم پشتیبانی آن فرمت توسط تلویزیون است . در این حالت کار خاصی نمیتوان اننجام داد ، اما در تلویزیون های جدیدتر یا اندروید میتوان با آپدیت سیستم این مشکل را رفع نمود .

همچنین مرکز آریان سرویس برروی تلویزیون های اندروید ، نصب فیلیمو و نماوا را نیز انجام میدهد .

 

تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

آیا میدانید؟ بیشتر تعمیرکاران تهران و البرز ، تعمیرات خود را با دستگاه های پیشرفته آریان سرویس تعمیر می کنند !!

مشکلات رایج در برخی مدل ها

در مطالب فوق به طور کامل راجع به انواع خرابی در تلویزیون های ال جی توضیحاتی ارائه شد، اکنون در ادامه برخی مدل ‌های تلویزیون ال جی همراه با شایع‌ترین خرابی در آنها را ذکر خواهیم نمود.

تلویزیون ال جی سری LB و LF

مدل LB یکی از مدل های تلویزیون ال جی است که بعد از عرضه به بازار مورد توجه اکثر کاربران قرار گرفت. خرابی شایع این مدل در بخش بک لایت آن می باشد و اختلال در بخش بک لایت به صورت سیاه شدن کامل تصویر خود را نمایان می‌کند. مدل LB به دلیل دارا بودن مدار محافظ بعد از خرابی یک یا تعداد کمی از لامپ ها فعال شده و عملکرد کل بک لایت را از کار می‌ اندازد که این امر باعث جلوگیری از آسیب دیدگی تمام لامپ ها می شود. در مدل LF نیز خرابی در بخش بک لایت همانند سری LB می باشد و با سیاه شدن کامل تصویر خرابی خود را ظاهر می کند و در برخی موارد خرابی در بخش مین برد آن نیز گزارش شده است.

تلویزیون ال جی سری LW

در تلویزیون ال جی سری LW خرابی در بخش مین برد آن بسیار رایج می باشد که نیازمند تعمیر و یا تعویض است و در اکثر مواقع این امر با تعمیر قابل انجام می باشد.

تلویزیون ال جی سری YL

در مدل LY پاک شدن کانال های تلویزیون و تنظیمات از شایع‌ترین خرابی در این سری می باشد که این امر به دلیل خرابی در آی ‌سی‌ حافظه مین برد بوده و با تعمیر قابل رفع است.

تلویزیون ال جی سری LN

در سری LN نیز بخش بک لایت و برد پاور آن دچار اختلال می شوند، که در بخش بک لایت خرابی را با سیاه شدن کامل تصویر نمایان می‌کند و با ارائه تغییراتی در بخش بردها توسط افراد متخصص این ایرادات قابل برطرف شدن می باشند.

تلویزیون ال جی سری LS

در سری LS تلویزیون های ال جی خرابی در بخش بک لایت رایج بوده و خود را به صورت هاله های سیاه در تصویر نمایان می کند.

آب خوردگی تلویزیون های ال جی

یکی از اغلب ایراداتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی پیش آید، مشکل آب خوردگی تلویزیون است. آب خوردگی تنها به معنای پاشیده شدن مستقیم آب بر روی تلویزیون نمی باشد، گاهی رطوبت موجود در هوا نیز می‌تواند موجب خرابی تلویزیون بر اثر آب خوردگی باشد. برخلاف گذشته که معمولا تلویزیون‌های آبخورده قابل تعمیر نبودند، امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های مختص تعمیر تلویزیون های آب خورده، به راحتی می‌توان اکثر تلویزیون ها را که با این مشکل مواجه شدند را برطرف نمود و مورد استفاده مجدد قرار داد.

آبخوردگی تلویزیون در اکثر موارد خرابی خود را با اختلال در تصویر نمایان می‌کند، بدین صورت که اکثر قطعات مربوط به نمایش تصویر را با اختلال مواجه نموده و با حالت های متفاوتی ایراد پدید آمده را نمایان می کند، از قبیل : ایجاد خطوط رنگی عمودی ، نوار سفید یا مشکی در تصویر ، دو تکه شدن تصویر ، تفاوت در روشنایی دو نیمه راست و چپ .

مرکز تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی آریان سرویس با دارا بودن بروز ترین و تخصصی ترین دستگاه تعمیر تلویزیون های آبخورده قابلیت این موضوع را دارد که به صورت کاملاً اختصاصی تعمیر را تقبل نموده و با استفاده از مهارت کارشناسان خود بتوانند امر تعمیر را تکمیل نمایند. دستگاه تعمیر تلویزیون های آب خورده که به نام Banding machine می باشد یکی از به روزترین دستگاه ها در عرصه تعمیر است و مرکز آریان سرویس مفتخر است این نوید را به کاربران گرامی دهد که دیگر نگرانی بابت این قبیل مشکلات تلویزیون خود نداشته باشند، که تنها با اعتماد به این مجموعه می توانند این مشکل تلویزیون خود را نیز همانند دیگر مشکلات برطرف نمایند و تلویزیون را مورد استفاده مجدد خود قرار دهند


بنر برند ال جی

 

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون در فردیس

نمایندگی تعمیر تلویزیون در فردیس یکی از واحد های ارائه کننده خدمات تعمیرات آریان است که با جمع آوری تکنسین های متخصص و با تجربه ، آشنا به منطقه ی فردیس به صورت تخصصی در این منطقه فعالیت می‌کنند.

آشنا بودن به منطقه در نمایندگی تعمیرات در فردیس لحاظ شده است تا با سرعت بیشتری به مشتریان عزیز خدمت رسانی کنیم و باعث صرفه جویی در وقت آنها و صرفه جویی در هزینه ی مرکز آریان شویم . ما بر این هدف متمرکز هستیم تا خدمات ارائه شده ی خود را هم از لحاظ کمی و هم کیفی به بالاترین سطح موجود در ارائه برسانیم .

تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

 

با تمام تخصص و امکانات برای تعمیر تلویزیون در فردیس آماده ایم و کسب رضایت کاربران هدف ماست .

پشتیبانی از تلویزیون های بانه ای یا بدون گارانتی ال جی در فردیس

تعمیرات تلویزیون در فردیس از تمامی مدل های تلویزیون از انواع برندها پشتیبانی میکند و داشتن گارانتی و یا بانه ای بودن تلویزیون شما هیچ محدودیتی در استفاده از خدمات ما ایجاد نمیکند. و تقریبا تفاوتی در دو نوع تلویزیون با گارانتی و تلویزیون بدون گارانتی وجود ندارد و تمامی قطعات استفاده شده در هر دو نوع یکسان است البته در برخی تلویزیون های بانه ای ریسیور یا ماهواره در مین برد تعبیه شده است. پس توجه داشته باشید با توجه به یکسان بودن قطعات محدودیتی در تعمیر تلویزیون بانه ای نداریم و با توجه به انبار قطعات با کیفیت شرکت در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون کافیست با تعمیرات تلویزیون در فردیس تماس بگیرید.

عیب یابی در محل تعمیر تلویزیون ال جی در فردیس

تعمیرکاران تلویزیون منطقه فردیس نه تنها دوره های تعمیرات را پشت سر گذاسته اند ، بلکه در تشخیص دقیق عیوب تلویزیون هم کاملا مسلط بوده و مدارک لازم را کسب نموده اند .متاسفانه موارد عدم تشخیص صحیح از طرف سرویس کاران نامعتبر تلویزیون بسیار مشاهده شده است و مشتریان آریان قبل از درخواست تعمیر ، تاکید بسیار بر روی اطمینان از تشخیص صحیح کارشناسان ما دارند ؛ لذا حتما از مراکز و سرویس کاران باتجربه برای مشاوره و تعمیرات تلویزیون خود استفاده نمائید .

بطور مثال : اگر نمایشگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر داشته باشد تا تمامی لامپ‌های مادر پشت نمایشگر شما تعویض گردد و تعمیرکار فقط تعداد به خصوصی از لامپ‌ها را تعویض کند چه مشکلی پیش می‌آید ؟ بعد از چند ماه مجدد آن مشکل برای شما پیش‌ خواهد آمد ؛ حتی اگر تعویض قطعات هم در حضور شما انجام شود ، شما امکان تشخیص صحیح آن را ندارید .

آیا امکان تعمیر تلویزیون در محل فردیس وجود دارد؟ بله، اما … تعمیر برخی از قطعات نیاز به دستگاه‌های مخصوص دارد و امکان تعمیر آن‌ها در محل وجود ندارد . تعمیرکاران آریان به همراه قطعات اصلی پیش بینی شده در محل حاضر می شوند تا اگر امکان تعمیر و یا تعویض قطعات در محل و یا منزل شما وجود داشته باشد این امر را انجام دهند ؛

تشخیص صحیح این مورد که آیا امکان تعمیر و یا تعویض قطعات شما در محل وجود داشته باشد نیاز به کارشناسی دارد .

اولین تشخیص قبل از مراجعه سرویس کار صورت می گیرد ، که توسط کارشناسان آریان بصورت تلفنی از شما پرسیده میشوند . سپس تعمیرکار با توجه به موارد توضیحی فوق به محل شما در فردیس اعزام و تمامی علت های شایع را بررسی نموده و قبل از تعمیر و یا تعویض به شما و همچنین مرکز اعلام می نماید؛ سپس در صورت تائید اقدام لازم را بعمل می آورند .

استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر تلویزیون ال جی در فردیس

یکی از مهم‌ترین مواردی که حتما باید در نظر داشته باشید ، استفاده از قطعات اصل است . در صورتی قطعات غیر اصل و یا تقلبی برای تعمیر تلویزیون استفاده شود ؛ نه تنها ایراد رفع نخواهد شد ، بلکه ممکن است به سایر اجزا نیز صدمه وارد شود .

لذا در این خصوص اهمال نکنید و مراکز تعمیر تلویزیون مجاز را در تامین قطعات اصل انتخاب کنید تا تعمیرکار در صورتی که تلوزیون نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ، بتواند از قطعات اصل با گارانتی معتبر استفاده کند . همچنین این مرکز تنها قطعات اصلی را به تعمیرکاران خود ارائه می دهد .

مشاوره ی رایگان واحد تعمیر تلویزیون ال جی در فردیس

گارانتی کتبی معتبر قطعات تعویضی یا تعمیری

یکی از مهم‌ترین مواردی که حتما باید در نظر داشته باشید ، استفاده از قطعات اصل است . در صورتی قطعات غیر اصل و یا تقلبی برای تعمیر تلویزیون استفاده شود ؛ نه تنها ایراد رفع نخواهد شد ، بلکه ممکن است به سایر اجزا نیز صدمه وارد شود .

لذا در این خصوص اهمال نکنید و مراکز تعمیر تلویزیون مجاز را در تامین قطعات اصل انتخاب کنید تا تعمیرکار در صورتی که تلوزیون نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ، بتواند از قطعات اصل با گارانتی معتبر استفاده کند . همچنین این مرکز تنها قطعات اصلی را به تعمیرکاران خود ارائه می دهد .

دیگر خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون LG

ترمیم مشکل ورتیکال
اصلاح خطوط برگشتی تصویر
اصلاح مشکل عدم صدا
ترمیم پنل های آبخورده
ترمیم تخصصی بردهای الکترونیک
ترمیم مشکل هاله رنگ در تصویر
برطرف کردن مشکل فقدان رنگ
ترمیم تلویزیون ال جی و مشکل داغ کردن بیش از حد آی سی ورتیکال
ترمیم آی سی ایپرام در تلویزیون ال جی
رفع نقص تأخیر در ارائه تصویر تلویزیون ال جی
حل مشکل نداشتن تصویر و صدا در ورودی IV
ترمیم هاله رنگین کمانی
حل مشکل وجود خط‌های پر نور سفید بر روی تصویر
تعمیرات ایراد ایست وست
ترمیم مشکل داغ شدن ترانزیستور Output و سوختن مکرر تلویزیون ال جی
اصلاح خرابی تیونیگ تیونر و عدم جستجوی کانال
تعمیرات خرابی تصویر
رفع پارازیت‌ و لرزش تصویر در تلویزیون ال جی
رفع صدای وزه
ترمیم مشکل قفل شدن تلویزیون روی یک کانال و نمایش قفل کودک
ترمیم پاور
ترمیم قطع یکباره تصویر و سپس صدا و تصویر

 

تعمیر ال سی دی ال جی در نعمت آباد

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی آریان ، بررسی هزینه و گارانتی

مکان تحت پوشش تعمیرات تلویزیون ال جی شامل چه مناطقی است ؟

خدمات تعمیر انواع تلویزیون های LG زیر نظر آریان سرویس در مناطق مختلف از جمله : تهران / کرج / فردیس / هشتگرد و شهر جدید هشتگرد / مارلیک / اسلامشهر / شهریار / اندیشه / ملارد / پرند / پردیس / رباط کریم / ورامین / باقرشهر / پاکدشت / پیشوا / قرچک / حسن آباد / بومهن / رودهن / شاهدشهر / صالحیه / صباشهر / صفادشت / فردوسیه / شهرقدس / نسیم شهر / نصیر شهر / وحیدیه / کهریزک / شریف آباد / قیامدشت / ایوانکی / دماوند / پیروزی و… به طور تخصصی و کامل صورت می پذیرد.
جهت ورود به صفحه مناطق تحت پوشش بر روی این لینک arianservices.com/areas-covered کلیک نمائید .

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد. حدودا از 500 هزار تومان الی 3 میلیون متغیر است .

آیا خدمات ارائه شده توسط آریان سرویس گارانتی می شود ؟

تمامی قطعات تعویض یا تعمیر شده توسط مرکز آریان ، دارای گارانتی 6 ماه الی یکساله کتبی است و در صورت بروز مجدد مشکل، با ارائه برگه گارانتی ، تکنسین مجددا اعزام و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می نماید. یکی از مهم‌ترین مواردی که حتما باید در نظر داشته باشید ، استفاده از قطعات اصل است . در صورتی قطعات غیر اصل و یا تقلبی برای تعمیر تلویزیون استفاده شود ؛ نه تنها ایراد رفع نخواهد شد ، بلکه ممکن است به سایر اجزا نیز صدمه وارد شود . آریان تنها از قطعات اصلی استفاده می نماید.
🔧 جهت ورود به لیست کامل مشکلات تلویزیون ال جی روی این لینک کلیک نمائید .

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی به چه صورت است ؟

بک لایت تلویزیون ال جی همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه میباشد که میتوان گفت مصرفی ترین قطعه ی استفاده شده در تلویزیون است ؛ نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت میباشد، بطور مثال در یک مدل با مدل دیگر از تلویزیون ال جی کاملا متفاوت است و نمیتوان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر سری استفاده کرد. بک لایت LG قابل تعمیر نیست و باید تعویض گردد ، بک لایت LCD , LED , OLED , QLED , PLASMA , DLP تحت پوشش خدمات این مجموعه میباشد .
جهت اطلاعات بیشتر در مورد برندهایی که دچار این مشکل میشوند به صفحه اطلاعات کاربردی بک لایت مراجعه نمائید .

 

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

امروزه ارائه سرویس های فنی و مناسب یکی از نیاز های افراد در شهر ها به حساب می آید. با این حال کیفیت خدمات و ارائه سرویس به موقع و با کیفیت بسیار اهمیت بالایی دارد.

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص  می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان به صورت حرفه ای و منصفانه ترین هزینه انجام و مشکل را رفع نمایید .

تماس با ما

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *