تعمیر ال سی دی ال جی در فلاح

تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر ال سی دی ال جی در فلاح

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تلویزیون دربازار لوازم خانگی ، هر روزه انواع مختلفی از برند ها با مدل ها ، سایزها و امکانات مختلف  طراحی و عرضه می گردند. خانواده ها معمولا تلاش می کنند تا بهترین مدل ها و برند ها را انتخاب نمایند تا با خرابی و مشکلات کمتری مواجه شوند ،زیرا همیشه خرابی تلویزیون ها وقت و زمان زیادی از آنها خواهد گرفت و همچنین  باعث به وجود آمدن هزینه های هنگفتی می گردد.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون :

از مهم ترین دلایل بروز خرابی که می تواند باعث تمام شدن عمر تلویزیون شود، اشتباه در نگهداری وسیله می باشد که بعد از طی شدن عمر مفیدش نیازمند به تعمیرات یا تعویض می گردد، اما در مواردی مانند شکستگی یا آب خوردگی پنل تنها موضوعی که باعث بروز مشکل شده نگهداری غلط از دستگاه می باشد. تعمیر ال سی دی ال جی در فلاح

تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه ، وجود لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده تصویر،تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره همگی از مورد های خرابی در  پنل تلویزیون اند. در صورتی که به درستی تعمیر صورت نگیرد این هزینه ها بسیار زیان بار خواهد بود ،توصیه می گردد برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس برقرار نمایید.

خرابی آی سی برد پاور:

از جمله وظایف بردپاور یا همان منبع تغذیه تبدیل ولتاژهای الکتریکی به یکدیگر هستند که خراب شدن آن باعث به وجود آمدن این اتفاق می شود. در این شرایط باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس برقرار نمایید.

علت تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالای آن:

این موضوع یکی از رایج ترین مشکلاتی و مواردیست که کاربران تلویزیون و تعمیرکاران با تجربه با آن مواجه می شودن. در اولین مرحله باید این ایراد به درستی عیب یابی شود. به طور معمول اختلال در پنل دستگاه موجب این مشکل می شود.

پنل یک قطعه بسیار حساس در تلویزیون است و معمولا گران ترین بخش در این دستگاه محسوب می شود. خرابی پنل به عنوان یک مسئله رایج در میان تعمیرکاران به شمار می رود. اگر آسیب وارده به این قطعه جدی باشد، قادر به تعمیر آن نمی باشیم و باید آن را تعویض نمود. در آسیب های جزیی پنل نیز، نیاز است تا با تخصص و دقت بالایی این عمل صورت گیرد. تعمیر ال سی دی ال جی در فلاح

قطع شدن تصویر به علت خرابی برد پاور تلویزیون:

بعضی مواقع ممکن است قسمت ولتاژ بک لایت در برد پاور دچار مشکل شود. در این صورت نیز بک لایت تلویزیون خراب شده و نیازمند تعمیر برد پاور خواهید بود.

 

قطع شدن تصویر به علت خرابی بک لایت:

قطع شدن تصویر در صورتی که صدا وجود دارد ولی صفحه­ی نمایش تلویزیون کاملا سیاه شده باشد، مربوط به بک لایت دستگاه می باشد. این مشکل ممکن است در زمان روشن کردن دستگاه اتفاق افتد. در این حالت لوگوی تلویزیون نمایش داده شده و سپس تصویر بلافاصله قطع شود.

حتی اگر تصویر تلویزیون به صورت چشمک زن در آید نیز، حکایت از مشکل در بک لایت دارد.

مشکل قطع شدن تصویر در تلویزیون‌ها، به این شکل می باشد که قبل از قطع شدن کامل تصویر، قسمت‌های بالا و یا پایین دستگاه تیره می گردد.

زمانی که این مشکل به وجود می‌آید، بهترین راه حل این است که بک لایت را تعمیر کنید تا به مین برد و برد پاور آسیب وارد نشود.

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

مرکز تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران تلویزیون توسط تعمیرکاران متخصص و کارآمد اداره می شود. این واحد معتبر و مجاز به تعمیرات است. این مرکز با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام دهد . تعمیرات زیر نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گیرد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *