,

تعمیر مجاز تلویزیون ال جی |09127384085-33641842-66221407

تعمیر مجاز تلویزیون ال جی

 

تعمیر مجاز تلویزیون ال جی

"<yoastmark

تعمیر مجاز تلویزیون ال جی

جی – تلویزیون های سی ار تی ال جی و … فدک تی وی در راستای تسهیل خدمات برای همشهریان گرامی بخش خدمات سیار را فعال کرده و شهروندان عزیز میتوانند بدون نیاز به حظور تنها با تماس تلفنی  از خدمات تعمیراتی در منزل خود استفاده نمایند و به این صورت در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند

مختصری در مورد مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی

ال جی سرویس مرکز تعمیر تلویزیون ال جی با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع تلویزیون از جمله (OLED , LED , LCD ) با بهره گیری از کادر متخصص تعمیر تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت بسیار مناسب در منزل یا محل شما به عهده بگیرد. وجه تمایز این گروه از لحاظ فنی : تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع تلویزیون ال جی می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات تعمیر تلویزیون و از طرفی دیگر قیمت بسیار مناسب تعمیرات و قطعات می باشد.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط ال جی سرویس تعمیر تلویریون در تهران و شهرستان های تهران از جمله ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین …) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد. لازم به ذکر است که متخصصان این مجموعه با جدیترین تکنولوژی های روز آشنا هستند. ال جی سرویس با برگزاری دوره های آموزشی، تکنسین های خود را همیشه با دستگاه ها و تکنولوژی های جدید آشنا می کند. تا در انجام خدمات دهی بتوانند تمام نیازهای شما کاربران در امر تعمیر و سرویس تلویزیون را انجام دهند.

تعمير تلويزيون در منزل

تعمير تلويزيون در منزل براي آن دسته از مشترياني است که دستگاه تلويزيون آنها دچار خرابي شده است و به هر دليل امکان جابجايي و تحويل آن به تعميرگاه وجود ندارد. ال جی سرویس به منظور آسايش خاطر و رفاه حال هموطنان، اين امکان را فراهم نموده است تا در صورت درخواست مشتريان محترم، کادر فني تعمير و تکنسين اين حوزه، جهت تعمير تلويزيون به منزل اعزام گردند. در اين سرويس کارشناسان تعميرات خود به محل مورد نظر اعزام گشته و تمامي عمليات مورد نياز جهت تعمير و تست کامل دستگاه را انجام مي نمايند.

تکنسين هاي اعزامي مجموعه اي از قطعات و لوازم جانبي دستگاه مورد نظر را با خود به همراه خواهند داشت تا در صورت نياز نسبت به تعويض قطعات معيوب اقدام نمايند. اين امر سبب صرفه‌جويي در زمان و سرعت بخشي به روند تعمير تلويزيون در منزل صورت گرفته است و شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها خواهد کرد. خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون محدود به مورد تعميراتي خاصي نيست و تمامي ايرادات و اشکالات مرتبط با انواع تلويزيون را شامل مي گردد. شما مشتريان گرامي مي توانيد از راه هاي ارتباطي ذکر شده در وب سايت درخواست خود مبني بر اعزام تکنسين تعمير تلويزيون به منزل را ثبت نماييد. کارشناسان اين مرکز بخشي از دانش اطلاعاتي خويش درباره تعميرات و فناوري هاي مرتبط با اين دستگاه ها را در قسمت پاسخگويي به شما مشتريان گرامي ارائه مي دهند. لطفا براي اينکه با بتوانيم بهتر به سوالات شما پاسخ بدهيم مدل دستگاه خود را که پشت قاب تلويزيون مي باشد براي ما ارسال کنيد. معمولا در هر مدل تلويزيون يک نقطه ضعف شايع وجود دارد که با اعلام مدل براي ما بسيار کمک کننده است.

روند تعمير انواع تلويزيون در شرکت تعميراتي ال جی سرویس

متخصصان تعميرات ال جی سرویس پيش از هر اقدامي، اطلاعات و راهنمايي‌هاي مورد نياز را در اختيار شما قرار مي‌دهند تا امکان يک انتخاب آگاهانه براي شما فراهم گردد.
در صورت نياز به تعمير تلويزيون برخي از اطلاعات اوليه و راهنمايي هاي فوق الذکر شامل موارد ذيل ميباشد :

پاسخگويي به تمام پرسش‌هاي مشتريان
مدت زمان مورد نياز براي تعمير تلويزيون
روند تعمير تلويزيون
برآورد هزينه تعمير
نياز يا عدم نياز به تعويض قطعات و اطلاعاتي از اين دست مي‌باشد.

در صورت تأييد مشتري، متخصصان اقدام به تعمير تلويزيون خواهند کرد و تمام تلاش اين مجموعه آن است که دليلي که باعث خرابي تلويزيون شده است برطرف شود که موجب خرابي دوباره نشود. و به شما اطمينان داده مي‌شود که تمامي قطعاتِ تعويضي اصل ‌باشند.
پس از اتمام فرآيند بازسازي و تعميرات ، بررسي‌هاي نهايي انجام شده و کارشناسان فني، پس از انجام تست‌هاي اوليه و اطمينان از عملکرد صحيح تلويزيون، آن را تحويل ميدهد. در غير اينصورت، کالا به بخش مرکز فني ارجاع داده خواهد شد.

 

تعمیر مجازتلویزیون ال جی

تعمير تلويزيون ال جی دربردارنده تمامي خدمات تعمير، تعويض برد است که در فهرست خدمات پس از فروش اين نمايندگي ذکر شده است. در اين مرکز به منظور کسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي تمامي سرويس‌هاي مرتبط با تعمير تلويزيون ال جی ، تلويزيون‌هاي ال اي دي، تلويزيون‌هاي هوشمند smartو پنل هاي led ,lcd همراه گارانتي عرضه‌ مي‌گردد. تمامی تعمیرات در مرکز ال جی سرویس با ضمانت شش ماهه انجام می شود. که این گارانتی بعد از انجام خدمت بصورت کتبی به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

 

تعمیرکار مجاز تلویزیون ال جی

از جمله معضلاتی که کاربران در صورت مواجه شدن با خرابی در عملکرد دستگاه تلویزیون خود با آن روبه رو می شوند، این است که تلویزیون را برای تعمیر به کجا ببرند و نگرانی های بسیاری از این قبیل که چگونه تلویزیون را جا به جا کنند، چند روز تعمیر آن زمان می برد و ….

باید عرض نماییم ال جی سرویس با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل ، کابوس تعمیر دستگاه شما را به پایان رسانده و با تعمیر تلویزیون در محل مورد نظر شما، این امر را به آسان ترین راه تعمیر مبدل نموده است. در صورت بروز هر گونه ایراد در تلویزیون خود، می توانید با مراجعه به سایت ال جی سرویس و راه های ارتباطی، از طریق تماس با مجموعه، مراجعه حضوری، ثبت درخواست به صورت اینترنتی، نسبت به تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید. کارشناسان زبده این مجموعه با سابقه های درخشان چندین ساله در امر تعمیر انواع مدل های تلویزیون ال جی،بنابر مشکل پیش آمده در تلویزیون شما و همچنین مدل اعلامی، متوجه ایراد به وجود آمده در دستگاه شما شده و همراه با تجهیزات و قطعات مورد نیاز و مربوط به دستگاه تلویزیون، به محل مورد نظر اعزام می گردند.

 

سرویسکار مجاز تلویزیون ال جی

بعد از بررسی کامل و یافتن قطعه معیوب، بعد از اعلام هزینه برآوردی بابت تعمیر و با رضایت شما، اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. همچنین اگر منشا مشکل پیش آمده مربوط به قطعه دیگری باشد آن را نیز، مورد بررسی و تعمیر قرار می دهند تا از به وجود آمدن مجدد این خرابی پیشگیری های لازم به عمل آید.

مزایای تعمیر تلویزیون ال جی در منزل عبارتند از: سرعت بخشیدن به روند تعمیر، کاهش هزینه ها از بابت هزینه حمل و نقل تلویزیون، جلوگیری از آسیب دیدگی پنل در حین جابه جایی و….
بنابراین تعمیر در منزل یکی از بهترین گزینه ها بابت تعمیر تلویزیون ال جی در منزل می باشد که مجموعه ال جی سرویس به صورت کاملا حرفه ای، در این امر تخصص دارد. همچنین به دلیل اطمینان خاطر کاربرانی که از خدمات این مجموعه استفاده می کنند، تعیرات انجام گرفته را حداقل ۶ماه ضمانت می کند.

 

مهندسان و کارشناسان فعال در نمايندگي ال جی سرويس با دارا بودن چندين دهه تجربه در زمينه‌ي تعمير قادر به ترميم تمامي عيب ها و رفع مشکلات تلويزيون ال جي مي‌باشند. يکي از راهکارهاي ارائه شده توسط مديريت مرکز تعمير تلويزيون ال جی، امکان اعزام تکنسين تعمير به منزل مي‌باشد که در راستاي رفاه حال مشتريان و هموطنان گرامي ايجاد شده است. اعزام تکنسین به محل برای تمامی شهرستان های تهران مانند ( اسلامشهر ، شهریار اندیشه ، پاکدشت ، ورامین ) فراهم می باشد. این مرکز با ایجاد شعبه در شهرستان های تهران این امکان را فراهم کرده است که تکنسین تعمیر در کمترین زمان ممکن در محل مشتری برای سرویس تلویزیون حضور یابد.

 

 

کلیه خدم

✔️ تعمیر تلویزیون ال جی

 

یکی از تولیدات شرکت های صوتی تصویری که توجه بعضی از ایرانیان را جلب کرده تلویزیون ال جی میباشد و با تنوع مدل و آپشن سعی شده نظر اکثریت کاربران مورد توجه قرار گیرد با این فاکتور مهم که کیفیت هم فراموش نشود .تلویزیون ال جی با داشتن توان تولید زیاد شاید بر این امر باشد تا با تولید حداکثری قیمت را به شدت پایین آورد که همین امر باعث شده تا در هر مدل به شکلی از کیفیت قطعات مصرفی کاسته شود و تا حدودی موجب نارضایتی کاربران شده باشد

 

✔️ تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

 

بکلایت تلویزیون ال جی همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه میباشد که میتوان گفت مصرفی ترین قطعه ی استفاده شده در تلویزیون است و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت میباشد مثلا در یک مدل با مدل دیگر از تلویزیون ال جی کاملا متفاوت است و نمیتوان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر سری استفاده کرد.

 

✔️ تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

 

مین برد تقریبا وظیفه ی اصلی در پردازش تصویر و مدیریت قطعات در تلویزیون را بر عهده دارد که کوچکترین اخلال درعملکرد قطعات اصلی آن موجب روشن نشدن دستگاه میشود پس این را بدانید اگر برق در پاور موجود بود ولی بعد از زدن دکمه روشن و خاموش هیچ عکس العملی از آن مشاهده نکردید احتمال خیلی زیاد مین برد تلویزیون شما علت روشن نشدن است.

 

 

✔️ تعمیر فلت تلویزیون ال جی

 

فلت قطعه ای است که معمولا و در نود درصد موارد به علت نفوذ آب و رسیدن آب به فلت آسیب میبیند و اصطلاحا سولفاته میشود و موجب قطع تصویر در پنل میشود که دستگاه بندینگ ما برای این امر تهیه شده است زیرا فقط با دستگاه تعویض فلت یا بندینگ میتوان فلت را تعویض کرد و با دست این کار را نمیتوان انجام داد .انواع فلت یا کاف در مجموعه ی ما موجود است و قطعا رفع نیاز شما با ما انجام میشود زیرا فراوانی نوع فلت ها در تلویزیون بسیار گسترده است وباید دقیقا همان فلت و خط کش جهت تعمیر فلت استفاده شود.

ات در محل با مشاوره رایگان و با برآورد حدودی

هزینه و ضمانت سه ماهه قطعات مصرفی در اسرع وقت

به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

 

تماس با ما

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *