تعمیر بک لایت تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر بک لایت تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه می توان در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون را مشاهده نمود. افراد ساعت های زیادی در طول روز را به مشاهده ی برنامه های متنوع درآن اختصاص می دهند، اما در مقابل این رشد و تکنولوژی گاهی ممکن هست دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی گردد که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب خواهد داشت. در ادامه چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آنها بیان می کنیم.

 

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون :

پنل تلویزیون لایه خارجی ‌یا همان صفحه نمایشگر می باشد که برای محافظت از شکستن پوشانده شده است. شکننده ترین و اصلی ترین قسمت هر تلویزیون پنل که به راحتی آسیب پذیر هست خرابی پنل تلویزیون اتفاقی است که گاهی می تواند حتی با نگهداری صحیح تلویزیون نیز ایجاد شود. تعمیر بک لایت تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

این قطعه از پرهزینه ترین قطعه ی تلویزیون می باشد که می توان گفت 70 درصد از مبلغ تلویزیون را شامل می گردد . به همین علت در صورت خرابی به علت هزینه بالا کاربر  مجبور به گرفتن تصمیم به تعویض دستگاه می گیرد. در این مطلب تعدادی از مهم ترین دلایل خرابی پنل تلویزیون مورد بررسی قرار گرفته که تا حدی می توان مشکلات را رفع و یا تعمیر کرد.

تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه ، وجود لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده تصویر،تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره همگی از مورد های خرابی در  پنل تلویزیون اند. در صورتی که به درستی تعمیر نگردند این هزینه ها بسیار زیان بار خواهد بود ،توصیه می شود  برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس برقرار کنید.

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون :

گاهی تلویزیون در حالت آماده به کار قرار می گیرد ،  ولی لوگوی تلویزیون روی آن مانده است. علت این مشکل بیشتر در سیستم عامل تلویزیون است. هنگامی شما آن را به روز رسانی نمی کنید ممکن است این مشکل به صورت مجدد و دفعاتی برای شما تکرار شود. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت.

اولین روش ،روش راحتی می باشد. تلویزیون را از  پریز برق جدا نموده و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت 10 ثانیه ثابت نگه دارید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید.

روش دوم : در صورتی که به منوی تلویزیون دسترسی داشتید، وارد منو گردید و از گزینه های موجود ریست را انتخاب نموده تا دستگاه یک بار خود به خود ریست و خاموش و روشن گردد.

روش سوم این است که سیم تلویزیون را از برق جدا کنید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن کنید .

چنانچه این مشکل با هیچکدام از روش های بالا از بین نرفت می توانید با برقراری تماس به نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران در خواست کمک برای حل مشکل کنید.

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi وظیفه را دارد که تصویر و صدا را با کیفیت بالا به تلویزیون شما منتقل کند . گاهی اوقات ممکن است این سیم ها کیفیت نامرغوب و نامناسبی داشته باشند و اصل نباشد که باعث می شود با وصل کردن آن به تلویزیون دستگاه شما خاموش گردد.نقش اصلی این سیم انتقال تصاویر و ویدپو در کیفیت بالا به دستگاه می باشد.

 

خرابی آی سی برد پاور:

بردپاور یا همان منبع تغذیه وظیفه دارد که ولتاژهای الکتریکی را به یکدیگر تبدیل کند و خراب شدن آن می تواند علت به وجود آمدن این ایراد شود که باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس برقرار نمایید

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

مرکز تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران تلویزیون توسط تعمیرکاران متخصص و کارآمد اداره می شود. این واحد معتبر و مجاز به تعمیرات است. از تلویزیون در منازل و محیط های کاری متفاوتی استفاده می شود که دستگاه به دلیل استفاده روزمره و فشار کاری بالا، می تواند خیلی زود دچار استهلاک شده  و نیازمند به تعمیرات شود.برای حل این مشکلات می توانید با مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون تماس برقرار نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *