فراموشی رمز تلویزیون ال جی

فراموش کردن رمز تلویزیون ال جی:

فراموش کردن رمز تلویزیون یکی از رایج ترین اتفاقاتی است که می تواند برای کاربران این دستگاه رخ دهد. هر فرد ممکن است به دلایل مختلفی رمز تلویزیون خود را فراموش کند. در این هنگام مهم ترین مسئله بازیابی رمز می باشد تا فرد بتواند مانند گذشته از آن استفاده نماید.

بازیابی رمز تلویزیون ال جی:

بازیابی رمز تلویزیون ال جی یکی از مهم ترین درخواست هایی است که کاربران این دستگاه دارند. برای این کار ابتدا باید توجه نمایید که آیا تلویزیون شما webos می باشد یا غیر webos. چرا که بازیابی رمز در این دو نوع متفاوت می باشد.

اگر منوی برنامه های کاربردی در پایین صفحه قرار داشته باشد و با انتخاب گزینه Home بتوانید وارد آن شوید، تلویزیون شما webos می باشد در غیر این صورت غیر webos است.

بازیابی رمز تلویزیون webos ال جی:

در ابتدا باید به حالتی اشاره کنیم که ممکن است تا به حال رمز تلویزیون خود را تغییر نداده باشید. در این صورت رمز دستگاه 0000 خواهد بود. برای بازیابی رمز تلویزیون های webos باید به مدل آن توجه نمود. اگر در ابتدای نام آن LB یا UB است، webos1 و در غیر این صورت مدل تلویزیون webos2 است.

بازیابی رمز تلویزیون Webos 1 ال جی:

برای بازیابی رمز، اولین قدم انتخاب گزینه Home و وارد شدن به بخش ایمنی می باشد. از این طریق می توانید رمز تلویزیون خود را تغییر دهید. همچنین این امکان وجود دارد تا بازیابی آن انجام گیرد و یا برای بخش های خاصی رمز گذاشته شود

برای بازیابی رمز عبور، گزینه “بازیابی پین کد” را در منوی ایمنی انتخاب کنید. پس از آن یک رمز 4 رقمی را وارد نمایید. رمزی که وارد می کنید اشتباه است زیرا در حقیقت رمز فراموش شده است.
در مرحله بعد کلید تنظیم کانال که آن را به صورت حرف P سمت راست کنترل مشاهده می نمایید، فشار دهید. این عمل باید به صورت؛ دو دفعه بالا، یک دفعه پایین و یک دفعه بالا باشد. پس از آن در صفحه­ای که ظاهر می شود، رمز اصلی 0313 را وارد نمایید. در این زمان است که رمز به 0000 تغییر می کند.

می توانید برای آن که دیگر به تایید رمز نیازی نباشد، حالت ایمنی تلویزیون را غیر فعال نمایید. برای این کار از طریق بخش بالایی منوی ایمنی می توانید اقدم نمایید. در این مرجله دستگاه دو دفعه رمز عبور می خواهد که باید آن را به صورت 0000 وارد نمایید.

بازیابی رمز ورژن 2 به بعد تلویزیون Webos ال جی:

از طریق کلید Home و یا Smart وارد منوی سریع گردید. سپس از بخش پایینی منو به قسمت همه‌ی تنظیمات یا تنظیمات پیشرفته بروید. از این طریق می توانید وارد قسمت ایمنی شوید.

در مرحله بعد کلید تنظیم کانال که به صورت حرف CH در سمت راست کنترل جای دارد را به شکل دو دفعه بالا، یک دفعه پایین و یک دفعه بالا فشار دهید. در صفحه­ای که ظاهر می گردد، رمز اصلی را به صورت 0313 وارد نمایید. در نهایت رمز به 0000 تغییر می کند.

اگر ترجیح می­ دهید که حالت ایمنی تلویزیون غیرفعال شود و به تایید رمز نیازی نباشد، می توانید از بخش بالایی منو، حالت ایمنی را خاموش نمایید. برای این کار دستگاه دو بار رمز می خواهد که می توانید 0000 را وارد نمایید.

بازیابی رمز تلویزیون ‌های غیر webos ال جی (مدل های بعد از سال 2012):

در صورتی که مدل تلویزیون شما با حروفی که در ادامه به آن می پردازیم شروع می‌‎شود، باید برای ریست کردن آن از روش تلویزیون های بعد از سال 2012 استفاده نمایید.

LJ – LH – LF – EA – LB – UB – LA – LN – LM – LS – CS – EA – MA – MN – PB – PN – PA – MT

مدل های دیگری نیز وجود دارند که امکان دارد در این دسته بندی قرار گیرند اما به دلیل تنوع مدل ها نتوانیم نام گذاری همه آن ها را بیان نماییم.

برای بازیابی رمز می توانید از طریق منوی تلویزیون وارد منوی ایمنی شوید. در این مرحله دستگاه از شما کد 4 رقمی می خواهد. پس از آن کلید Mute یا همان قطع صدا را سه بار متوالی فشار دهید. بدین ترتیب خانه هایی که برای ورود رمز می باشند، از 4 خانه به 6 خانه تغییر می کنند. سپس به عنوان رمز اصلی 129472 را وارد نمایید. حال می توانید رمز جدید بگذارید و به منظور تایید آن را دوباره وارد نمایید.

اگر ترجیح می دهید که دیگر رمز عبور را وارد نکنید و حالت ایمنی تلویزیون خاموش شود، از بخش بالایی منوی ایمنی می توانید این کار را انجام دهید. در این زمان دستگاه برای تایید، رمز عبور می خواهد که باید رمزی که پیش از این انتخاب نمودید را وارد نمایید.

بازنشانی رمز تلویزیون‌های غیر Webos ال جی (مدل های قبل از سال 2012):

در صورتی که مدل تلویزیون شما با حروفی غیر از آن چه پیش تر گفته شد شروع می‌‎شود، باید از طریق بازیابی رمز تلویزیون ‌های معمولی پیش از سال 2012، آن را ریست نمایید.

به منظور بازیابی رمز عبور باید از طریق منوی تلویزیون وارد بخش ایمنی گردید. در این مرحله دستگاه یک کد چهار رقمی می خواهد که باید آن را به صورت 0325 وارد نمایید. پس از آن می توانید یک رمز جدید انتخاب نمایید و برای تایید مجددا آن را وارد کنید.

اگر مایلید حالت ایمنی تلویزیون خود را خاموش نمایید و به وارد کردن رمز نیازی نباشد، از بخش بالایی منوی ایمنی می توانید کمک بگیرید و گزینه حالت خاموش را انتخاب نمایید. در این حالت دستگاه برای اعمال این تغییر دو دفعه رمز می خواهد که باید رمز انتخابی­تان را وارد نمایید.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

اختلالات و مشکلات مختلفی ممکن است برای انواع مدل های تلویزیون به وجود آید. پیش از هر اقدامی نیاز است تا شرایط دستگاه خود را بدانید تا بتوانید به بهترین شکل به عیب یابی و تعمیر آن بپردازید. برای این کار می توانید از تکنسین های مجرب استفاده نماید.

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک با بهره گیری از تعمیرکاران و کارشناسان باسابقه و معتبر به شما کمک می نماید تا بتوانید دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین شکل تعمیر نمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *