تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون بهتر است یا تعویض آن:

در مواقعی که تلویزیون دچار مشکل و آسیب دیدگی می شود بهترین راهکار چیست؟ به طور قطع خرید تلویزیون هزینه زیادی را دربر دارد و باید مبلغ قابل توجهی صرف خرید آن کنید. این در صورتی است که با تعمیر تلویزیون به روشی درست، می توانید در این هزینه صرفه جویی کنید. هزینه تعمیرات تلویزیون، حتی در صورت تعویض قطعات معیوب، به مراتب کمتر از قیمت خرید یک تلویزیون جدید است. اما این در صورتی است که تعمیر تلویزیون به شکلی کاملا صحیح انجام شود تا از مشکلاتی که در ادامه آینده برای آن به وجود می آید، جلوگیری شود.

قبل از سرویس تلویزیون و قبل از انجام هر کاری نیاز است تا با ساختار انواع تلویزیون آشنا شوید. تلویزیون در انواع مختلفی موجود می باشند؛ تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی و پلاسما. همچنین تلویزیون های قدیمی یا سی آر تی.

مهم­ترین دلایل خرابی تلویزیون:

اصلی­ترین مرحله عیب یابی در تلویزیون آشنایی با علت آن می­باشد. علل مختلفی باعث خراب شدن تلویزیون می باشند که در این صورت احتیاج است قطعه ای که دچار عیب شده است، تعویض یا تعمیر گردد. در ادامه عیوبی که ممکن است تلویزیون را تهدید نمایند ذکر می شود:

1-آب خوردگی: باعث سوختگی قطعه شده و باید تعویض گردد.

2- ضربه: در اکثر مواقع نیاز است تعویض گردد.

3- طول عمر قطعات: اگر طول عمر قطعات بالای 4،5 سال باشد، بسته به نوع تلویزیون احتیاج است قطعه تعویض گردد.

4- برخورد رعد و برق به آنتن: این عامل باعث سوختن مین برده شده و ناچار به تعویض آن می باشیم.

5-خرابی مودم: اگر تلویزیون شما به مودم اینترنت متصل باشد، باعث آسیب رسیدن به مین برده می شود. بر اساس میزان آسیبی که وارد شده، می­توان نظرداد که باید مین برد تعویض یا تعمیر گردد.

6- وصل کردن فلشی که ویروسی باشد: معمولا وصل کردن فلش ویروسی باعث خراب شدن مین برد می­شود.

7- جابه­ جایی نامناسب: گاهی جابه­جایی نامناسب ممکن است باعث ترک خوردگی پنل تلویزیون شود.

8– گرما: به عنوان مثال نزدیک بودن به شوفاژ، بخاری و یا آفتاب…..

9– تمیز کردن نادرست تلویزیون: استفاده از دستمال نم­دار(به طوری که آب از آن چکه کند)، اسپری کردن مواد شوینده به صورت مستقیم، فشار دادن بیش از حد به نمایشگر، همه باعث خراب شدن صفحه پلت خواهد شد.

قطعه­ای که دچار مشکل شده است بهتر است تعویض یا تعمیر گردد؟

در اکثر مواقع تعویض یا تعمیر کردن قطعه معیوب بسته به شرکت یا تعمیرکاری است که وظیفه تعمیر تلویزیون را برعهده دارد.

به دلیل اینکه تعویض کردن قطعه­ای که دچار مشکل شده است، سود بیشتری دارد؛ بسیاری از تعمیرکاران پیشنهاد تعویض قطعه را می­دهند این در صورتی است که گاهی تعمیر قطعه معیوب کارایی بیشتری داشته و هزینه کم­تری را بر جای می­گذارد. به همین علت بهترین راه­ حل، مشورت با تعمیرکاران مجرب و شرکت­های معتبر برای عیب یابی و رفع نقص به وجود آمده می­باشد.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک به عنوان یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تلویزیون با بهره­ گیری از تکنسین­ ها و تعمیرکاران با تجربه اقدام به تعمیر انواع مختلفی از تلویزیون­ها می­کند.

شما می­توانید با تماس به شرکت تخصصی فدک، ابتدا مشکل به وجود آمده را عیب کرده، سپس بهترین راهکار برای تعمیر یا تعویض دستگاهتان به شما ارائه می­گردد. در این صورت دیگر احتیاجی به صرف هزینه بالا برای تعویض تلویزیون نخواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *