تعمیر مین برد تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تعمیرکار پلاسمای ال جی در محل

تعمیر مین برد تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

دربازار لوازم خانگی ، هر روزه انواع مختلفی از تلویزیون در  برند ها با مدل ها ، سایزها و امکانات مختلف عرضه می گردد. خانواده ها معمولا سعی دارند بهترین مدل ها و برند ها را انتخاب کنند تا با خرابی و مشکلات کمتری رو به رو شوند ،زیرا همیشه خرابی تلویزیون ها وقت و زمان زیادی از آنها خواهد گرفت و همچنین  باعث به وجود آمدن هزینه های هنگفتی می شود.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

از مهم ترین علت های بروز خرابی که می تواند موجب به تمام شدن عمر تلویزیون گردد، اشتباه در نگهداری وسیله هست که بعد از طی شدن عمر مفیدش نیازمند به تعمیرات یا تعویض می گردد، اما در مواردی مانند شکستگی یا آب خوردگی پنل تنها موضوعی که باعث بروز مشکل شده نگهداری غلط از دستگاه می باشد. تعمیر مین برد تلویزیون پلاسمای ال جی در منزل

تلویزیون های  ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که امروزه در بازار ها وجود دارد نیز ممکن است بر اثر عوامل بسیار مختلف زیادی از جمله  فرسودگی قطعات، ضربه خوردن ونوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر دچار خرابی گردند که شما  می توانید به راحتی و توسط تکنسین های مجرب آنها را تعمیر نمایید که در ادامه به چندین نوع از این خرابی ها اشاره می کنیم.

 

خرابی صدا در تصویر

گاهی ممکن هست علت آسانی مانند شل شدن کابل صدا منجر به قطعی صدا در دستگاه گردد که در ابتدا باید تمام سیم ها را یک به یک بررسی کرد یا حتی نیاز هست یکبار خارج نموده و سپس فیش مربوطه را مجدد متصل کنید.

به این ترتیب اینگونه خاطر شما  بابت شل بودن سیم و کابل ها راحت خواهد شد.مطمئن شوید که کابل HDML  و صدا به درستی در جای مربوطه خود اتصال داشته است. ضمناً به خاطر داشته باشید موقع بررسی سیم ها احتمال برق گرفتگی نیز وجود دارد .

خرابی لامپ های تصویر:

لامپ ها در به نمایش آوردن در تصویر نقش مهمی را  به بر عهده دارند. آنها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند . از کار افتادن آن می تواند دلیل قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر نیز باشند . بیش از حد روشن ماندن تلویزیون از دلیل هایی است که می تواند موجب سوختن و خراب شدن لامپ تصویر گردد، چون گرما و حرارت زیادی تولید می نماید و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه هست آسیب جدی ایجاد می کند.  شما می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در تهران تماس برقرار نموده که ضمن اطمینان خاطر برای تعمیر دستگاه در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و به راحتی این قطعه را تعویض کنید.

 

خرابی مین برد تلویزیون:

مین برد یکی از اساسی ترین قطعه در تلویزیون محسوب می شود. مین برد از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از این اجزاء وظیفه­ ی مخصوص به خود را برعهده دارند. صفحه نمایش ارتباط مستقیم با مین برد دارد و در صورت خراب شدن هر یک از قطعات مین برد، این امکان وجود دارد که تصویر تلویزیون پرش داشته باشد.

 

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی ممکن است رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان مشاهده نگردند اما تصاویر درست نمایش داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر ظاهر شود ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض کنید  چون اولین لایه آن دچار آسیب گردیده است.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

در این مرکز با وجود به روز بودن تعمیر کاران به آخرین اطلاعات مربوط به دستگاه های جدید، به دلیل تخصص تعمیرکاران به انواع برند ها می توان این مرکز را به عنوان کارگاهی برای تعمیرات جامع و کامل که تجهیزات مناسب برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم را دارا است  معرفی نمود. مرکز تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران متخصص حرفه ای و مجرب می تواند ضمن تعمیر تلویزیون های شما در محل و در منزل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می گردند و تلویزیون شما را به بهترین نحو تعمیر می نمایند. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گیرد.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *