تعمیر تلویزیون:

تلویزیون­ ها هم مانند سایر وسایل الکترونیکی ممکن است دچار ایراد و اختلال گردند. با توجه به استفاده ­ی روزمره و همیشگی از این دستگاه می­توان آن را جز وسایل الکترونیکی مهم و ضروری در خانه به شمار آورد.

یکی از مسائل مهمی که در تعمیر تلویزیون باید به آن اشاره نمود نحوه­ی تعمیر و محل انجام آن می­باشد.

تلویزیون­ ها بنا بر مشکلاتی که برای آن­ها به وجود می­آید، شیوه­های متفاوتی برای تعمیر دارند. در بعضی آسیب­های جدی نیاز است تا قطعه یا قطعات مورد نظر تعویض شوند. اما در بعضی موارد با تغییرات نرم­افزاری و روش­های ساده ­تر نیز قابل تعمیر می­باشند.

تعمیر تلویزیون در محل:

یکی از بهترین اقداماتی که در تعمیر تلویزیون­ها صورت می­گیرد، تعمیر آن­ها در محل می­باشد. وقتی برای دستگاه شما مشکلی پیش می­آید و برای تعمیر، آن را تا مرکز مورد نظر حمل می­نمایید ممکن است مشکلات دیگری را نیز به دنیال داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است ترک­ها و شکستگی­هایی در مسیر و در حین جابه­جایی برای آن به وجود آید.

برای تعمیر تلویزیون در محل، تهیه­ی قطعات برعهده­ی فرد نمی­باشد:

هنگامی که شما برای تعمیر تلویزیون خود از گزینه ­ی تعمیر در محل استفاده می­نمایید، نیازی به تهیه­ی قطعات و تجهیزات ندارید. تعمیرکار و تکنسین مربوطه با تجهیزات کامل و قطعات مورد نیاز در منزل شما حضور می­یابد و وظیفه­ی فراهم نمودن قطعات مورد نظر برعهده­ ی شما نمی­باشد.

مزایای تعمیر تلویزیون در محل:

تعمیر تلویزیون در محل، مزایا و فواید بسیار زیادی دارد که می­توانید برای انتخاب این راه آن­ها را درنظر داشته باشید.

کاهش هزینه‌ها
صرفه­جویی در زمان
پشتیبانی خدمات
عدم نیاز به حمل تلویزیون
استفاده از یک تکنسین مجرب
عدم ایجاد آسیب­های احتمالی به سبب جابه­جایی
در ادامه به بعضی از مشکلات رایج تلویزیون­ها اشاره می­نماییم:

مشکل دیر روشن شدن تلویزیون:

این اختلال در شرایطی به وجود می­آید که برای قسمت برد پاور مشکل به وجود آمده باشد.

در ایجاد این مشکل، در روزهای آغازین تلویزیون چند دقیقه روشن می­ماند. پس از حالت استندبای فعال می­باشد. اما پس از مدتی دستگاه دچار وضعیت بدتری می­شود و ممکن است به طور کلی خاموش شود. در این حالت به احتمال زیاد به مین برد دستگاه آسیب رسیده است.

آبخوردگی تلویزیون:

این مشکل می­تواند به علت نفوذ قطرات کوچک آب یا شیشه­شورها اتفاق بیفتد. این مواد رسانا می­باشند و اگر به فلت­های انتقال تصویر برسند سبب سولفاته شدن مدار می­شوند. ادامه­ی این روند موجب جرقه­ زدن می­شود و ممکن است مدارهای حساس بسوزند.

اگر خطوط رنگی یا سیاه و سفید بر روی تصویر تلویزیون شما ظاهر شوند می­تواند نشانه­ای از آبخوردگی دستگاه باشد. همچنین اگر در دو سمت تصویر تفاوت نور وجود داشته باشد نیز نشانه­ی دیگری از این مشکل است.

مشکل پخش دوتایی تصاویر:

این مشکل معمولا در شرایطی پیش می­آید که پایه­های فلت از پنل جدا شده باشند. این اختلال غالبا به وسیله­ی دستگاه لیزر برطرف می­گردد.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

تعمیر تلویزیون در محل یکی از مهم­ترین خدماتی است که شرکت تعمیرات تلویزیون فدک ارائه می­دهد. در این حالت وقتی دستگاه دچار مشکل می­شود نیاز به جابه­جایی آن نمی­باشد. در نتیجه از وارد شدن آسیب­های بیشتر به تلویزیون جلوگیری می­شود و تکنسین مربوطه با قطعات و تجهیزات کامل می­تواند مشکل دستگاه شما را در محل رفع نماید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *