تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

تعمیرات تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در دنیای تکنولوژی امروز ، تلویزیون ها حرف زیادی برای گفتن دارند که جز جدایی ناپذیر زندگی روزمره افراد از گذشته تا امروز به حساب می آیند. با پیشرفت تکنولوژی امکانات تلویزیون ها رو به افزایش است که نمونه ای از این پیشرفت ها قابلیت اتصال به اینترنت و انواع مرورگرها،استفاده از بلوتوث ،اتصال انواع ورودی های متنوع مثل لپ تاپ ها و هارد ها و … است.

دربازار لوازم خانگی  هر روزه تلوزیون ها با تنوع زیادی در برند ها با مدل ها سایزها و امکانات مختلف عرضه می شود. اغلب خانواده ها سعی دارند بهترین مدل ها و برند ها را انتخاب نمایند که ضمن امکانات بیشتر با خرابی و مشکلات کمتری  مواجه شوند چون همیشه خرابی تلویزیون ها وقت و زمان زیادی از آنها خواهد گرفت که همچنین می تواند علت به وجود آمدن هزینه های زیادی باشد.

با این حال تلویزیون های  ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ها که امروزه در بازار ها وجود دارد نیز ممکن است بر اثر عوامل بسیار مختلف زیادی از جمله  فرسودگی قطعات، ضربه خوردن ونوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر دچار خرابی گردند که شما  می توانید به راحتی و توسط تکنسین های مجرب آنها را تعمیر نمایید که در ادامه به چندین نوع از این خرابی ها اشاره می نماییم.

انواع خرابی های قابل تعمیر تلویزیون

خرابی پنل تلویزیون :

صفحه نمایشگر یا پنل تلویزیون را می توان در دسته اصلی ترین و مهم ترین قطعه در لوازم و قطعات تلویزیون به حساب آورد. پنل تلویزیون لایه خارجی ‌یا همان صفحه نمایش هست که برای محافظت از شکستن پوشانده گردیده است. شکننده ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون پنل می باشد که بسیار آسیب پذیر است .پنل تلویزیون از گران ترین قطعه تلویزیون به شمار می رود و تعویض آن موجب افزایش هزینه تا هشتاد درصد قیمت تلویزیون  را شامل شود.

تغییر رنگ به صورت روشن‌ یا تیره در صفحه ، وجود لکه‌های سیاه در صفحه نمایش، عدم مشاهده تصویر،تصویر محو یا یک رنگ اضافی و غیره همگی از نشانه های خرابی پنل تلویزیون می باشد که به آن ها اشاره می کنیم. چون تعمیر یا تعویض پنل می تواند برای شما هزینه های بالایی را به بار آورد. در صورتی که به درستی تعمیر نگردد این هزینه ها بسیار زیان بار خواهد بود ،توصیه داریم برای هزینه های کمتر و صرف وقت کم تر با تعمیرکاران با سابقه و یا تعمیرگاه های تهران تماس حاصل نمایید.

 

سیاه شدن یک طرف تلویزیون:

از دیگر ایرادات پر تکرار که قطعا به اجزای اصلی تلویزیون مرتبط می گردد سیاه شدن تلویزیون می باشد. این مورد می تواند به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مردگی و سوختگی پیکسل ها و یا خرابی بک لایت اتفاق افتد.

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی ممکن است رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان مشاهده نگردند اما تصاویر درست نمایش داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر ظاهر شود ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض کنید  چون اولین لایه آن دچار آسیب گردیده است.

 

ماندن لوگو روی صفحه تلویزیون :

گاهی اوقات ممکن است وقتی تلویزیون در حالت روشن قرار دارد ، لوگوی  تلویزیون روی آن ثابت ماندگار شود. علت این  اتفاق  بیشتر در سیستم عامل تلویزیون است هنگامی شما آن را به روز رسانی نمی کنید ممکن هست این مشکل دفعاتی برای شما اتفاق افتد. در ادامه نیز به روش هایی برای از بین بردن این مشکل خواهیم پرداخت.

اولین روش، روش آسانی است. ابتدا لازم است تلویزیون را از برق جدا کنید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و بعد آن را مجددا به برق بزنید و روشن نمایید.

روش دوم : اگر دسترسی به منوی تلویزیون برای شما امکان پذیر هست وارد منو شوید و از گزینه های موجود ریست را انتخاب نمایید تا دستگاه یک بار خودش ریست و خاموش و روشن شود.

روش سوم این است که تلویزیون را از برق بکشید و سپس دکمه ی پاور آن را به مدت 10 ثانیه نگه دارید و سپس آن را مجددا به برق بزنید و روشن نمایید . تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

چنانچه این مشکل با هیچکدام از روش های بالا از بین نرفت می توانید با تماس گرفتن با نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران تماس حاصل نمایید.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون :

یکی از مورد ایراداتی را که می تواند در تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها به وجود بیاید خاموشی ناگهانی در تلویزیون ها است  که می تواند  به علت های متفاوتی مربوط که در ادامه مقاله به مهم ترین مشکلات آن اشاره می کنیم.

خرابی مین برد تلویزیون:

مین برد ها که در قبل تر در باره ی آن توضیحات کاملی داده شد، اگر دچار خرابی شود ممکن است دستگاه شما  به طور اتفاقی خاموش شود .

هم چنین فرسودگی قطعات مین برد نیز می تواند این مشکل را برای دستگاه به وجود بیاورد. هر کدام از قطعات مین بورد نیز می تواند موجب به وجود آمدن این مشکل شوند. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود بهتر است زمانی که ازدستگاه استفاده ای ندارید آن را به حالت خاموشی قرار دهید. زیرا اگر از تلویزیون زیاد استفاده شود و ساعات طولانی فعالیت نماید این اتفاق برای دستگاه شما رخ خواهد داد. برای حل کردن این مشکلات می توانید با نمایندگی های رسمی و مجرب در تهران تماس برقرار کنید . تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

نوسانات برق :

نوسانات احتمالی برق می تواند دستگاه شما را با خاموشی های ناگهانی رو به رو نماید به همین علت بهتر است دستگاه های تلویزیون خود را به محافظ های برق یا همان ترانس ها وصل نمایید.

 

 

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi وظیفه را دارد که تصویر و صدا را با کیفیت بالا به تلویزیون شما منتقل نماید . گاهی اوقات ممکن است این سیم ها کیفیت نامرغوب و نامناسبی داشته باشند و اصل نباشد که باعث می شود با وصل کردن آن به تلویزیون دستگاه شما خاموش گردد.نقش اصلی این سیم انتقال تصاویر و ویدپو در کیفیت بالا به دستگاه می باشد. تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

 

خرابی آی سی برد پاور:

بردپاور یا همان منبع تغذیه وظیفه دارد که ولتاژهای الکتریکی را به یکدیگر تبدیل نماید و خراب شدن آن می تواند علت به وجود آمدن این اتفاق شود که باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در تهران تماس برقرار نمایید.

فلش مموری ویروسی :

تلویزیون های پیشرفته امروزی دارای قابلیت ویروس یابی می باشند .با توجه به امکان اتصال  انواع فلش ها به آنها ممکن است دستگاه دچار ویروس گردد. رسانه های مختلفی مثل عکس ها و فیلم های فلش در تلویزیون پخش می شود.گاهی اوقات ممکن است این فلش مموری ها ویروسی شود که منجر به خاموشی ناگهانی تلویزیون شما می گردد. حتما سعی کنید قبل از وصل کردن فلش به دستگاه تلویزیونتان آن را چک نموده تا ویروسی نباشد.

برای از بین بردن این ویروس ها و نصب آنتی ویروس بر روی دستگاه تلویزیون خود می توانید با نمایندگی های رسمی و مجاز در تهران تماس بگیرید.تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختگی رنگ ها در دستگاه، اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام یا قسمتی از تصویر و یا وجود هاله ها بر روی صفحه نمایشگر همه ی این ها می توانند از علل خراب شدن پنل تلویزیون اتفاق افتد که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) می باشد. در این مورد نیز متاسفانه تنها راه تعویض پنل تلویزیون می باشد که ممکن است هزینه های زیادی داشته باشد. برای اینکه این مشکل را به آسانی و کم ترین هزینه ها تعمیر کنند بهتر است با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس حاصل نمایید.تعمیر ال ای دی های فاقد گارانتی ال جی

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

در این مرکز ضمن به روز بودن تعمیر کاران به آخرین اطلاعات مربوط به دستگاه های جدید، به دلیل تخصص تعمیرکاران به انواع برند ها می توان این مرکز را به عنوان کارگاهی برای تعمیرات جامع و کامل که تجهیزات مناسب برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم را دارا می باشد معرفی نمود. مرکز تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران متخصص حرفه ای و مجرب می تواند ضمن تعمیر تلویزیون های شما در محل و در منزل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می گردند و تلویزیون شما را به بهترین نحو تعمیر می نمایند. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *