تعمیر ال ای دی ال جی در نعمت آباد

تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

امروزه استفاده از دنیای دیجیتال در قرن 21 از بزرگترین قسمت های زندگی هر انسانی است. تلویزیون ها نیز حرف های زیادی در این زندگی روزمره امروزی برای گفتن دارند .اکثر خانواده ها و حتی جوانان روزانه زمان فراقت خود را پای تلویزیون ها طی می کنند و برنامه های سرگرم کننده و حتی آموزشی این روزها از رسانه های تلویزیونی پخش می گردند. همینطور با پیشرفت علم تلویزیون ها دیگر به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی قابل اتصال هستد و به راحتی می توانند از این طریق به انواع فیلم ها و برنامه ها دسترسی پیدا نمایند و به صورت آنلاین تماشا نمایند.

 

علت روشن نشدن تلویزیون

بررسی مشکل روشن نشدن تلویزیون 

از عمده مشکلات در تلویزیون این می باشد که خود به خود خاموش شده و به حالت استند بای قرار گیرند  که این مشکل بیشتر به دلیل فرسودگی یک سری قطعات است که باید تعویض و یا اینکه به روز رسانی گردد. البته یکی دیگر از دلایل روشن نشدن تلویزیون می تواند ویروسی شدن برد مین تلویزیون باشد که منجر می گردد که برنامه تلویزیون درست  پخش نشود و تلویزیون روشن نشود. در این شرایط باید تلویزیون توسط دستگاه پروگرمر دوباره برنامه ریزی شود و برای جلوگیری از این مشکل بهتر است که قبل استفاده از فلش مموری آن را توسط کامپیوتر ویروس کشی نمایید.

 

قطع شدن تصویر تلویزیون  درحالی که صدا دارد

این مشکل به طور متوسط  بیشتر در سری LN و مخصوصا مدلهای بدون گارانتی و اصطلاحا بانه ای رخ دهد و ایراد در بخش بک لایت تلویزیون و یک ضعف کارخانه ای باشد که با تعمیر بک لایت تلویزیون و اصلاحاتی که روی دستگاه شما انجام خواهد شد درصد احتمال خرابی بسیار پایین خواهد بود. تعمیر ال ای دی ال جی در نعمت آباد

تلویزیون خود به خود خاموش شد :

علت بروز این خرابی  بیشتر به دلیل نوسان برق خواهد بود که در بیشتر موارد برد پاور خراب می گردد. تلویزیون های جدید به دلیل اینکه با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند احتمال خرابی در برد مین نیز می باشد که باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد. گاهی نیز ممکن است  دلیل  خرابی مین برد اتصال  دستگاه های ورودی که به آنها باشد که ممکن است  در بیشتر موارد باعث سوختگی cpu تلویزیون می شود و در این موارد باید برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض گردد.

سیاه شدن تصویر 

از عمده مشکلات رایج در این دستگاه، سیاه‌شدن تصویر و یا قسمتی از آن می باشد. علت به وجود آمدن این مشکل ابتدا مربوط  به برند آن می باشد . این که شما از چه برندی از این دستگاه استفاده می‌کنید در خرابی آن بی‌تاثیر نیست‌، پس در خرید اولیه آن، تحقیقات جامعی داشته باشید.

منبع این ایراد، وابستگی مستقیمی به تکنولوژی به کار رفته در ال سی دی، ال ای دی و پلاسمای آن دارد. برای حل این مشکل از متخصصان با تجربه کمک بگیرید. در صورت استفاده نکردن از یک متخصص با تجربه، ممکن است خرابی‌های به وجود آمده دوبرابر شده و موجب متحمل شدن هزینه بیشتر خواهد شد . تعمیر ال ای دی ال جی در نعمت آباد

 کم نور شدن صفحه

 

قبل از هرچیز از روشن گذاشتن طولانی دستگاه و ثابت نگه داشتن آن روی یک تصویر خودداری کنید. علت کم نور شدن این دستگاه یکی از موارد  خرابی هایی می باشد که در برندهای مختلف شایع شده و نیاز به تعمیر دارد.

اگر می‌خواهید برای پیشگیری از درمان کاری انجام دهید، به قسمت تنظیمات بروید و نور و کنتراست دستگاه خود را کاهش دهید. بگذارید دستگاهتان نفس بکشد و روزی چند ساعت را در استراحت به سر ببرد. همچنین برای حفظ سلامتی آن از محافظ استفاده کنید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

امروزه ارائه سرویس های فنی و مناسب یکی از نیاز های افراد در شهر ها به حساب می آید. با این حال کیفیت خدمات و ارائه سرویس به موقع و با کیفیت بسیار اهمیت بالایی دارد.

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص  می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان به صورت حرفه ای و منصفانه ترین هزینه انجام و مشکل را رفع کنید .

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *