تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

دوستداران فیلم و سریال و فوتبال به خوبی از ارزش بالای تلویزیون و صفحه‌ی نمایش مطلع می باشند. از لذت بخش ترین  بخش های  تماشای برنامه ‌های تلویزیونی ، دیدن در تلویزیون با ابعاد بزرگ و کیفیت بالا است که لذت ‌بخش و حس سینما را به بیننده منتقل می کند. امروزه برند های زیادی در سراسر دنیا از انواع تلویزیون براساس دانش و  فناوری روز تولید و ارائه می گردند.

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی از دلیل هایی برای خراب شدن پنل تلویزیون به حساب می ایند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) خواهد بود. تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

راه حلی که برای این مورد می توان به کارگرفت تعویض پنل تلویزیون می باشد که انجام این کار احتمال دارد هزینه زیادی را برای شما به بار آورد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل نمایید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس برقرار کنید.

سیاه شدن یک طرف صفحه تلویزیون :

خراب شدن و سوختن پیکسل ها سوختگی و خرابی پنل تلویزیون یا خرابی بک لایت ها از جمله علت های خرابی در تلوزیون ها می باشد. دلیل این مشکل خرابی در یکی اجزای اصلی تلویزیون اتفاق خواهد بود که لازم هست در صورت خرابی حتما با نمایندگی ها و تکنسین های مجرب در تهران تماس برقرار کنید تا در صدد حل مشکل آن قرار گیرند.

 

پیغام برنامه ریزی نشده در تلویزیون  و راه حل آن

وقتی شما با پیغام  برنامه­ریزی نشده (Not programmed) از سمت دستگاه خود رو به رو می­شوید ، به این معنی هست که کانال یابی به درستی صورت نگرفته است. برای کانال یابی درست می‌توانید از روش کانال­ یابی خودکار یا دستی استفاده نمایید.

کانال یابی خودکار : (Auto Tuning)

برای کانال یابی خودکار می­توانید مسیر زیر را انجام نمایید.

ابتدا دکمه‌ی Smart که بر روی کنترل دستگاه قرار دارد را بزنید و از آن طریق وارد Setting > Channel در تنظیمات تلویزیون شوید.

در منو، از گزینه­ی Auto Tuning یا کانال‌یابی خودکار استفاده کنید.

اکنون توسط گزینه‌ی Start روند کانال یابی را آغاز کنید.

در آخر کار، گزینه‌ی Done را انتخاب و ثبت نموده سپس خارج شوید.

 

کانال یابی دستی : (Manual Tuning)

برای انجام کانال‌یابی دستی می­توانید مطلب زیر را مطالعه و مرحله به مرحله اقدام کنید.

  1. گزینه‌ی کانال یابی دستی را با وارد شدن به بخش تنظیمات و منوی کانال­ها انتخاب کنید.
  2. سپس بعد از آن گزینه‌ی تلویزیون دیجیتال استفاده کنید و در قسمت UHFCH کد هر کانال را وارد و ثبت کنید. از طریق روابط عمومی استان می­توانید کد شهرستان محل سکونت خود را دریافت نمایید.
  3. گزینه‌ی به روز رسانی یا افزودن را به عنوان آخرین اقدام انتخاب کنید تا بتوانید کانال ایجاد شده را اضافه و ثبت نمایید. در صور تی که گزینه نمایان نشده آنتن را بررسی کنید.

همان طور که در متن قبل گفته شده بود می توانید برای دریافت کانال‌های دیجیتال در تلویزیون‌های از این دو روش کانال یابی را انجام داده و سپس کانال یابی خودکار، شبکه‌ها را بر اساس ترتیب و نام ارائه شده توسط صدا و سیما انجام دهید.

از مزایای کانال یابی دستی می توان شبکه ها را به صورت مرتب شده دریافت و ثبت کرد و کانال­های تکراری در آن­ها نمی باشد. در کانال‌ یابی به روش دستی نیازمند به شماره‌ی پهنای باند کانال‌ها می باشید . می­توانید از صدا و سیمای منطقه‌ی خود این اعداد را دریافت نمایید.

اما اگر به شماره‌ی پهنای باند کانال‌ها دسترسی ندارید، از گرینه­ی کانال یابی خودکار استفاده کنید.

 

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

گاهی اوقات قطعه ای که تعمیرکار تلویزیون می تواند آن را تعمیر کنید با دستکاری‌ های غیر اصولی و یا جابجایی کاملا از دور خارج می شود و باید تعویض گردد که موجب ساخت هزینه بیشتری را برای شما می شود.

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک یکی از تخصصی­ترین مراکز تعمیرات تلویزیون می باشد که با بهره­ گیری از دانش روز و تکنسین­ها و تعمیرکاران  مجرب اقدام به تعمیر انواع مدل­های مختلف تلویزیون می نماید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *