تعمیرگاه تخصصی تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون:

تلویزیون­های مختلف با برند­ها و مدل­های گوناگونشان مانند هر وسیله­ی الکترونیکی دیگری ممکن است دچار خرابی و مشکل گردند. با توجه به استفاده­­ی مکرر و روزانه از این دستگاه برای رفع مشکل آن باید سریع­تر اقدام نمود.

برای هر تلویزیون ممکن است عیوب مختلفی ایجاد گردد که با مراجعه به تعمیرگاه تلویزیون می­توانیم در کوتاه­ترین زمان ممکن، با هزینه­ای معقول نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام نماییم.

تعمیرگاه­ تلویزیون:

مسلما متخصصینی که در تعمیرگاه تلویزیون حضور دارند بهتر از هر شخص دیگری می­توانند مشکل دستگاه شما را رفع نمایند. افرادی که تخصص کافی در این زمینه نداشته باشند می­توانند موجب آسیب­های بیشتر به دستگاه شما شوند.

مشکلات رایج تلویزیون­ها:

اختلالات و عیوب مختلفی می­تواند برای تلویزیون­ها پیش آید که در ادامه به برخی از آن­ها اشاره می­نماییم.

مشکل درست کار نکردن ریموت:

این مسئله ممکن است به دلایل مختلفی پیش آید. ارتباط ریموت و تلویزیون را در حالت­های مختلفی بررسی نمایید. اشیا و اجسام مختلف مثل نوار صدا، Kinect و… را جلوی تلویزیون قرار ندهید.

می­توانید برای بهبود این وضعیت جعبه­ کابل یا ماهواره را در جای دورتری از تلویزیون قرار دهید. برای بررسی­های نهایی می­توانید باتری ریموت را تعویض نمایید.

مشکل وجود نقاط سیاه یا قرمز ثابت یا لکه سفید در تصویر :

به نقاط سیاهی که در تصویر پدید می­آیند، پیکسل سوخته می­گویند. ممکن است در شرایطی این نقاط به صورت سفید رنگ ظاهر شوند که در این مورد می­توان گفت مشکل از پنل دستگاه می­باشد. این مسئله باید به شکلی دقیق عیب­یابی گردد و در صورت نیاز پنل تعویض گردد.

در صورت تعمیر صحیح این مشکل ممکن است مجددا پنل دستگاه دچار مشکل شود و مشکلات جدی­تری برای تلویزیون به وجود آید.

تصویر از بخش بالا روشن و تاریک می‌شود:

یکی دیگر از مشکلات رایج تلویزیون­ها این است که از قسمتی از صفحه شروع به روشن و تاریک شدن می­کنند. این اتفاق معمولا در قسمت بالایی تصویر اتفاق می­افتد.

یکی از مهم­ترین دلایل ایجاد این اتفاق این است که پنل دچار مشکل شده است. پنل تلویزیون یکی از حساس­ترین و گران­ترین قطعات تلویزیون می­باشد. به همین علت برای تعمیر مشکلات مربوط به آن حتما باید از تعمیرگاه تلویزیون و تکنسین­های مجرب بهره­مند شد.

مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون:

در هر تلویزیون با برندها و مدل­های متفاوت ممکن است به دلایل مختلفی شاهد این اتفاق باشیم. اما دلیل معمول آن این است که اختلالی در برد پاور یا مین برد به وجود آمده است. برای رفع خاموش شدن ناگهانی دستگاه باید این دو قسمت به طور دقیق مورد بررسی قرارگیرند.

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

همان طور که در مثال­های بالا ذکر شد، مشکلات مختلفی می­تواند تلویزیون شما و قطعات اصلی مربوط به آن را تهدید نماید. قطعاتی مثل مین برد، برد پاور، پنل، بک لایت و… .

برای این که از آسیب­های جدی­تر جلوگیری نمایید لازم است تا به محض رویارویی با مشکل و ایراد، به تعمیرگاه تلویزیون مراجعه نمایید. همچنین می­توان از گزینه­­ی تعمیر در محل نیز بهره­مند شد.

شرکت تعمیرات تلویزیون فدک به کمک تعمیرکاران و کارشناسان مجرب خود با بهره­گیری از تجهیزات کارآمد و قطعات بسیار خوب می­تواند در کوتاه­ترین زمان ممکن و با هزینه­ای مناسب مشکل دستگاه شما را رفع نمایند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *