تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران |09127384085

تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

تعمیرات تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

تعمیرکار تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

در نمایشگاه CES۲۰۲۰ جدیدترین فناوری ها از جمله تلویزیون ۲۹۲اینچی، دستگاهی برای بازیافت آب مصرفی خانه ها، آفتابگیری که از تصادف جلوگیری می کند و سریع ترین نمایشگر بازی رایانه ای رونمایی شدند.

نمایندگی تلویزیون ال جی نیاوران

دیروز  نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۰ به کار خود پایان داد. در سال جاری میلادی نیز این نمایشگاه مملو از گجت ها و فناوری هایی تازه بود که برخی از آنها شاید هیچ گاه روی واقعیت به خود نبینند، برخی دیگر سرآغاز روندی برای صنعت به حساب می آیند و برخی دیگر از هم اکنون آماده عرضه به بازار هستند. این فناوری ها به حوزه های مختلف از تولید رایانه و نمایشگر گرفته تا گجت های برای درمان وضعیت های بهداشتی مختلف مانند خوانش پریشی، کنترل علائم حیاتی بدن و غیره تعلق دارند.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

رونمایی از تلویزیون ۲۹۲ اینچی

یکی از نکات جالب توجه در CES۲۰۲۰ رونمایی از یک تلویزیون ۲۹۲ اینچی بود. این تلویزیون به شرکت سامسونگ تعلق  The Wall Luxury نام دارد. در این تلویزیون ترکیبی از درخشندگی زیاد، اندازه بسیار بزرگ و تضاد رنگی قابل توجهی دیده می‌شود.این دستگاه تلویزیون با استفاده از فناوری‌های ماژولار و میکرو ال ای دی ساخته شده است. میکرو ال ای دی نخستین فناوری نوین نمایشگر در دهه ۲۰۲۰ میلادی است.سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرد: پیشرفت‌های جدید برای ۲۰۲۰ میلادی کمک می‌کند تا تلویزیون‌های بزرگ‌تر ساخته شوند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

 کنترل تلویزیون با مغز!

در نمایشگاه CES  شرکت فرانسوی«نکست مایند» یک هدبند ۳۹۹ دلاری مجهز به بلوتوث رونمایی کرد که به وسیله حسگرهای مختلف می تواند فعالیت الکتریکی در مغز را رصد و اندازه گیری کند. به گفته شرکت تولید کننده می توان از این هدبند به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون یا بازی رایانه ای استفاده کرد. برای این منظور کافی است کاربر فقط بر شی که در مانیتور نمایش داده شده، تمرکز کند. در این هدبند ۸ الکترود وجود دارد که کورتکس بصری بیننده را رصد می کند.

تعمیرات تخصصی تلویزیون ال ای دی ال جی نیاوران

 

 

خدمات در محل و در حضور مشتری زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران تلویزیون ارائه می گردد.

 

 

تماس با ما

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *