تعمیرات تخصصی ال سی دی ال جی در محل

تعمیرات تخصصی ال سی دی ال جی در محل

تعمیرات تخصصی ال سی دی ال جی در محل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

در گذشته مهم‌ترین عامل دورهمی های خانواده ها، وجود تلویزیون ها در هر خانه بود. ولی امروزه با توجه به سبک زندگی این روزها، معمولا می توان گفت وجود تلویزیون در هر خانه به بیش از یک عدد افزایش یافته به طوری که  در هر اتاق یکی برای اعضای خانواده تجهیز شده است. ضمن اینکه امروزه با حتی اگر از طرفداران برنامه‌های تلویزیونی هم نباشیم باز هم برای استفاده از کنسول‌های بازی و یا اتصال کامپیوتر و… نیازمند به تلویزیون می باشیم. تعمیرات تخصصی ال سی دی ال جی در محل

خرابی های رایج تلویزیون

با توجه به بالا رفتن کیفیت تلویزیون ها که هر روز روند صودی خوبی دارد به طوری که کیفیت آن در مقایسه با گذشته پیشرفت قابل توجه زیادی داشته است.

علت تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالای آن:

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران تلویزیون و تعمیرکاران با تجربه با آن رو به رو می گردند تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالا است. در ابتدا لازم است که ایراد به درستی عیب یابی گردد. به طور معمول اختلال در پنل دستگاه منجر به این مشکل خواهد شد

 پیغام برنامه ریزی نشده در تلویزیون  و راه حل آن

گاهی ممکن است شما با پیغام  برنامه­ریزی نشده (Not programmed) از سمت دستگاه خود رو به رو شوید ،معمولا این پیغام به این معنی هست که کانال یابی به درستی صورت نگرفته، برای کانال یابی درست می‌توانید از روش کانال­ یابی خودکار یا دستی استفاده نمایید.

کند شدن تصویر

کند شدن تصویر را می توان از جمله  مشکلاتی دانست که در تلویزیون ها با برند های معتبر رخ می دهد.

در اين حالت تصويرها به کندی و به صورت اسلو موشن به نمایش در می آیندکه ممکن است هاله هايي از تصوير قبل در تصوير بعدي مشاهده شود، معمولا تصویر قبلی چند ثانیه روی تصویر بعدی ثابت می ماند.

دلیل کند شدن تصویر می تواند به خاطرعدم واکنش صحيح پنل به اطلاعات ورودی و پاسخ پیکسل ها باشد. فرسوده شدن قطعات برد آدرس تلويزيون معمولا علت قطعی این خرابي است. در مواردي نیز ممکن است مربوط به لیکوید پنل باشد. در بیشتر مواقع تعویض برد آدرس ، به راحتی مشکل وارد شده را رفع می کند. اگر این مشکل براي تلويزيون شما رخ داده است آن را خاموش نمایید ودر اولین موقعیت با مرکز تخصصي تعمير پنل تلويزيون تماس برقرار کنید تا در اولین فرصت نیرو لازمه را به آدرس مربوطه اعزام نمایند.

چگونه متوجه آب خوردگی تلویزیون شوید؟

اگر بر روی صفحه­ی تلویزیون شما خطوطی با مشخصات رنگی و عمودی ایجاد شود و یا نوارهای سفید و مشکی روی تصویر ظاهر شود، می توان آن ها را نشانه ای از آب خوردگی دستگاه دانست. همچنین اگر تفاوت روشنایی در دو نیمه­ ی تلویزیون مشاهده شود می ­توان به دلیل آب خوردگی باشد.

 

وجود نقطه سفید در تصویر

گاهی وجود یک یا چند نقطه سفید و نورانی در تصویر علت بروز خرابی می شود. باید بدانیم که در این مواقع، دستگاه دچار سوختگی پیکسل شده است. یعنی تمام اجزای مرتبط با هم برای این که پیکسل به نقطه‌ای تبدیل شود که رنگی باشد و هنگام نمایش دادن تصویر به درستی عمل نکند.

در نتیجه پیکسل روشن می‌ماند و حالت نقطه سفید به خود می‌گیرد، لازم به ذکر است راه حل این مشکل تنها تعویض پنل به صورت کامل می باشد که می تواند بسیار پر هزینه باشد.

 

مرکز تعمیر پنل تلویزیون در تهران

مرکز تعمیرات تلویزیون فدک تهران به عنوان نماینده مجاز تعمیرات تلویزیون در تهران است که، با ارائه مشاوره های لازم قبل از اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه هزینه های احتمالی و برآورد کل هزینه ها را به مشتری اعلام می نماید. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به تعویض قطعات حساس و عدم امکان تعمیر، از قطعات کاملا اورجینال و اصل با گارانتی معتبر استفاده می شود. در این مرکز ضمن به روز بودن تعمیر کاران به آخرین اطلاعات مربوط به دستگاه های جدید، به دلیل تخصص تعمیرکاران به تمامی برند ها می توان این مرکز را به عنوان کارگاهی برای تعمیرات جامع و کامل که تجهیزات مناسب برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم را داراست معرفی نمود. در این واحد تعمیراتی امکانات و تسهیلات فوق العاده وسیع و پیشرفته ای از جمله سرویس تلویزیون در محل  نیز فراهم می باشد که هر سطحی از نیاز را به راحتی برای مشتریان گران‌قدر برطرف می کند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *