نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران |09127384085-33641842-66221407

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران نمایندگی تلویزیون ال جی جنوب تهران

تعمیرات تلویزیون های LED و LCD ال جی در منزل

 

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل یکی از خدمات کالاتعمیر است که به جهت راحتی مشتریان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل دستگاه تا تعمیرگاه و همچنین اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصلی ارائه می شود. ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در منزل به شما ارائه می کنیم.

در زمان تعمیر تلویزیون ال جی صفحه نمایش (ال سی دی و ال ای دی) و تمامی قطعات الکترونیکی مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند. همچنین در صورتی که صفحه شکسته یا سوخته باشد خدمات تعویض صفحه نمایش برای شما انجام می شود.

تعمیر تلویزیون در منزل

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی جنوب تهران

 

خدمات پس از فروش تلویزیون LG جهت ارائه گارانتی، عیب یابی و رفع مشکلات انواع تلویزیون ال سی دی، ال ای دی  خم و فلت و… توسط گلدیران راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها نمایندگی خدمات پس از فروش ال جی در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات هستند.

ال جی از ابتدا به خوبی می دانست موفقیت در فروش و بازاریابی تنها با ارائه خدمات پس از فروش میسر می شود و برای رسیدن به هدف خود شروع به جذب تعمیرکاران با سواد و متخصص نمود، برای مدلهای مختلف تلویزیون دوره های حرفه ای تعمیرات برگزار نمود و تعمیرگاه های خود در سراسر دنیا را به جدیدترین تکنولوژی مجهز نمود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران

 

از ابتدای پیدایش اندیشه ی تلویزیون دیجیتال موسسات و نهادهای گوناگونی در سطح جهان

در حال بررسی,سازماندهی و کار مطالعاتی بر آن بوده اند و در زمینه های مختلف موضوعی

به وضع استاندارد مشترک یا صدور توصیه نامه نظیر روش های کدگذاری کدگشایی,

مدولاسیون, تخصیص فرکانس,روش های رمزگذاری روی اطلاعات و ایجاد دسترسی مشروط

به اطلاعات,چگونگی انتقال و ارسال اطلاعات و موضوعات دیگر نظیر استاندارد های

مدولاسیون مناسب برای پخش امواج تلویزیونی در محیط های انتشاری متفاوت (کابل یا

فضای آزاد) پرداخته اند.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون ال جی جنوب تهران

برخی از مهم ترین این نهادها که اختصاص به حوزه ی جغرافیایی خاصی ندارند عبارت اند

از:سازمان بین المللی استاندارد (ISO ) کمیسیون بین المللی الکتروتکنیک (IEC)گروه

کارشناسی تصویر متحرک(MPEG) اتحادیه ی جهانی ارتباطات (ITU).

تعمیرکار تلویزیون ال جی جنوب تهران

مهندسان و کارشناسان فعال در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران با دارا بودن چندین دهه تجربه در زمینه ی تعمیر قادر به ترمیم تمامی عیب ها و رفع مشکلات تلویزیون ال جی می باشند. یکی از راهکارهای ارائه شده توسط مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون ال جی در جنوب تهران، امکان اعزام تکنسین تعمیر به منزل می باشد که در راستای رفاه حال مشتریان ایجاد شده است.
یکی از متداول ترین مشکلاتی که در تلویزیون های ال سی دی ال جی به وجود می آید ایراد رنگ تصویر است. این ایراد به شکل های متفاوتی دیده می شود؛ مثل پخش شدن رنگ در صفحه نمایش (حالت رنگین کمانی)، به وجود آمدن خطوط افقی یا عمودی در ال سی دی، به هم ریختگی رنگ، از بین رفتن یکی از رنگ های اصلی تصویر و یا هر شکلی که کیفیت نمایش تصویر از بین می برد.
رفع این اشکال خیلی پیچیده است و ممکن است به خاطر ایراد بک لایت ها، منبع تغذیه، برد اصلی، برد اینورتر و یا برد کنترلر باشد.

واحدهای تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران

تعمیرات ال جی در صورتی که به دست کارشناسان و متخصصان نمایندگی ال جی انجام پذیرد، ضمن بازیابی کیفیت اولیه محصول موجب می‌ شود تا کاربر لذت کار با یک محصول سالم و با کیفیت را دوباره تجربه کند. مرکز تعمیرات ال جی با همکاری جمعی از کارشناسان تعمیر و تجهیز خود به ابزارآلات پیشرفته تعمیر، فضایی فراهم ساخته تا امکان تعمیر و بازیابی تمامی قطعات خراب در این مرکز ایجاد گردد.
کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ال جی، دانش اولیه تعمیرات را با حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و اخذ گواهینامه ‌های بین‌المللی کسب کرده و در مرحله ی بعدی، مهارت فنی آنان با آزمون‌ های مختلفی برگزار شده از سوی این مرکز مورد سنجش قرار گرفته است و به جرأت می ‌توان گفت که کارشناسان حاضر در این مجموعه قادر به ارائه برترین سطح کیفی خدمات ترمیم و تعمیر محصولات ال جی می‌ باشند.
اما دستیابی به این سطح از خدمات تنها به دلیل مهارت و کاردانی اعضای این مرکز نمی باشد؛ جزء دیگر این مجموعه که نقش پررنگی در ارتقاء سطح کیفی تعمیرات ایفاء می‌کند، بهره‌مندی این مرکز از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی تعمیر است که در هریک از واحدهای تعمیراتی با توجه به آن محصول فراهم شده و در اختیار کارشناس قرار گرفته است. تعمیر تلویزیون ال جی در جنوب تهران در واحدهای مجزا انجام می گیرد.

1. کاغذسازی کاذب

ممکن است در تصویر روی صفحه با نوارهای غیرواقعی رنگ ثابت مواجه شوید. این موضوع Falure Contouring یا Posterization نام دارد.

متأسفانه ال جی هنوز به این مشکلات رسیدگی نکرده است ، که بسیاری از کاربران گزارش کرده اند. اما می توانید این مشکل را زودتر ، قبل از خرید تشخیص دهید.

در صورت امکان ، هنگام خرید تلویزیون ، خوب است واحد واقعی را که قصد دارید به خانه ببرید آزمایش کنید تا مشکلات صفحه نمایش را بررسی کنید.

2. رنگها ناسازگار هستند

مشکلات مربوط به رنگ معمولاً وقتی خاموش می شود که تلویزیون به خودی خود خاموش می شود و به دنبال آن صدای تپق می آید. پس از این ، تغییراتی در قوام رنگ مشاهده خواهید کرد.

متأسفانه ، این اتفاق می افتد زمانی که تلویزیون بیش از حد استفاده می شود و اغلب در منبع تغذیه تلویزیون شما ریشه دارد.

اغلب ، خازن داخل تلویزیون مقصر است.

در این صورت ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون را به مرکز تعمیرات مجاز ببرید و قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.
در صورت موجود بودن درخواست گارانتی تعمیر را فراموش نکنید.

3. بدون خروجی صدا

مواردی وجود دارد که تلویزیون ال جی شما ممکن است سیگنال صوتی یا صدایی از بلندگوها نداشته باشد.

با راه اندازی مجدد تلویزیون ، این مشکل برطرف می شود.

دو راه برای راه اندازی مجدد تلویزیون ال جی وجود دارد.
اولین مورد این است که آن را خاموش کنید ، از برق بکشید و بعد از یک یا دو دقیقه دوباره آن را وصل کنید.
یکی دیگر از روش های این کار فشار دادن و نگه داشتن کلید تنظیم صدا و کنترل همزمان روی کنترل از راه دور تا زمان راه اندازی مجدد تلویزیون است. پس از مشاهده لوگوی راه اندازی LG ، دکمه های کنترل از راه دور خود را رها کنید.
اگر هنوز صدایی وجود ندارد ، سعی کنید مجموعه ای از بلندگوهای خارجی را وصل کنید و ببینید آیا صدا از طریق بلندگوها خارج می شود. اگر از بلندگوهای خارجی صدایی می آید ، باید اتصالات بلندگو را بررسی کنید.

در غیر این صورت ، احتمالاً یک مشکل قطعات مربوط به تقویت کننده داخل تلویزیون است. برای تعویض قطعه معیوب ، باید آن را توسط مرکز تعمیرات مجاز بررسی کنید.

5. خطوط افقی روی صفحه ظاهر می شود

برخی از کاربران تلویزیون ال جی گزارش داده اند که خطوط افقی روی صفحه مشاهده شده اند که هنگام خاموش و روشن شدن تلویزیون بسیار قابل توجه است.

این مشکل اغلب به دلیل قدرت پایین سیگنال از درگاه های HDMI است. این مشکل ممکن است با تعویض کابل های HDMI برطرف شود.

مزایا و معایب کلی تلویزیون های ال جی

تلویزیون های OLED کیفیت تصویر بهتری دارند
در حالی که هنوز ممکن است تلویزیون ال ای دی معمولی از ال جی تهیه کنید ، این شرکت مشغول ارتقاء تلویزیون های OLED خود است.

OLED یا Organic LED ، فناوری است که از یک فیلم مبتنی بر کربن استفاده می کند که بین دو رسانا که فیلم را روشن می کند قرار گرفته است.
مزیت اصلی این فناوری این است که به صفحه نمایش اجازه می دهد پیکسل به پیکسل روشن شود بدون اینکه بر کیفیت رنگ پیکسل های دیگر روی صفحه تأثیر بگذارد ، بر خلاف پنل های LED معمولی که همه چیز را به طور همزمان روشن می کنند.
این بدان معناست که می توانید رنگ مشکی عمیق دریافت کنید در حالی که سایر پیکسل ها رنگ های تیز را حفظ می کنند. رنگها نیز طبیعی تر هستند.
و در حالی که سایر تولید کنندگان تلویزیون دارای تلویزیون OLED هستند ، همه آنها پنل خود را از LG دریافت می کنند. ممکن است بتوانید OLED را از مارک های دیگر دریافت کنید ، اما هیچ چیز بر پیشگام غلبه نمی کند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران

تجربه HDR بهتر
تلویزیون های ال جی از محتوای Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی می کنند که هنگام تماشای محتوا از Netflix و Apple TV بسیار مفید است.

این پیشرفت های تصویر دامنه پویای صفحه را افزایش می دهد و کنتراست بین رنگ سفید و سیاه را بهبود می بخشد تا کیفیت تصویر واقعی تری را ارائه دهد.
اگر تلویزیون تلویزیون ال جی را با یکی از قوی ترین رقبای خود یعنی سامسونگ مقایسه کنید ، طیف رنگی 12 بیتی و روشنایی 10 هزار نیت را ارائه می دهد ، در حالی که دومی با استفاده از HDR10+اختصاصی خود تنها می تواند طیف رنگی 10 اما 4000 نیت را کنترل کند.
به همین ترتیب ، Dolby Vision بیشتر در سرویس های پخش استفاده می شود.

معایب تلویزیون های ال جی

تلویزیون های ال جی کمی گرانتر از رقبای مستقیم خود هستند.
تلویزیون های OLED ال جی بیشتر از تلویزیون های LED مستعد احتراق دائمی یا دائمی تصویر هستند. این امر در مورد همه تلویزیون های OLED صادق است.
رابط webOS مانند سایر پلتفرم های تلویزیون هوشمند زیبا نیست.
افکار نهایی
بسیاری از مسائل متداول تلویزیون های ال جی در بین سایر مارک های تلویزیون های هوشمند مشترک است.

صرف نظر از مشکل HDMI 2.1 ، که دارای سیستم عامل است ، به احتمال زیاد در مارک های دیگر با مشکلات بالا روبرو خواهید شد. بنابراین اگر به LG تمایل دارید ، اجازه ندهید این مسائل شما را منصرف کند!

ارورها و کدخطاهای تلویزیون ال جی

کد خطای شبکه تلویزیون ال جی -7 [ثابت]
اگر وقتی قصد دارید هر برنامه ای مانند Youtube ، Hulu ، Amazon Prime و غیره را راه اندازی کنید ، یک تلویزیون هوشمند LG خریداری کرده اید و با کد خطای شبکه مواجه شده اید ، این راهنما را بخوانید. بسیاری از کاربران ممکن است با این کد خطا روبرو شوند. این کد خطا ممکن است از دسترسی شما به هرگونه محتوای آنلاین در تلویزیون شما جلوگیری کند. اگر نسخه قدیمی تلویزیون خود را دارید ، این کد خطا می تواند ظاهر شود.

فهرست مطالب پنهان می شود
1 کد خطای شبکه تلویزیون ال جی -7 نشان دهنده چیست؟
2 چگونه می توان کد خطای شبکه تلویزیون ال جی -7 را برطرف کرد؟
2.1 همه تنظیمات اینترنت را بررسی کنید
2.2 تلویزیون خود را به روز کنید
3 سوال متداول
کد خطای شبکه تلویزیون ال جی -7 نشان دهنده چیست؟
دریافت کد خطای LG TV -7 روی صفحه نشان می دهد که از سیستم عامل قدیمی یا نرم افزار تلویزیونی استفاده می کنید که به روز رسانی نیاز دارد. برای رفع این کد خطا ، باید تمام اتصالات شبکه را بررسی کرده و نسخه سیستم عامل خود را به نسخه فعلی آن به روز کنید. همچنین ، ممکن است مجبور شوید برنامه های کاربردی موجود در تلویزیون خود را به روز کنید.

مدام تلویزیون خود را به روز کنید تا با خطاهای زیادی روبرو نشوید ، بنابراین این کار هر از گاهی خوب است. به خاطر داشته باشید که اگر از روش اشتباه برای به روزرسانی استفاده می کنید ، ممکن است با مشکل دیگری روبرو شوید. بنابراین ، همیشه بهترین راه را برای این کار انتخاب کنید.

چگونه می توان کد خطای شبکه تلویزیون ال جی -7 را برطرف کرد؟
اگرچه هیچ اطلاعیه رسمی در رابطه با این خطا در دسترس نیست ، ما برخی از مراحل مفید را در رابطه با رفع این کد خطا انجام داده ایم.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی جنوب تهران

کلیه خدمات در محل و در حضور مشتری زیر نظر

اتحادیه تعمیرکاران تلویزیون با ضمانت شش ماهه

قطعات مصرفی در اسرع وقت ارائه می گردد.

 

 

 

تماس با ما

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *