تعمیرگاه تخصصی ال ای دی ال جی در محل

تعمیر آبخوردگی پلاسمای ال جی در منزل

تعمیرگاه تخصصی ال ای دی ال جی در محل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

از بزرگ‌ترین قسمت های زندگی هر بشری آشنایی و استفاده از دنیای دیجیتال در قرن 21 می باشد. تلویزیون ها در زندگی افراد حرفای بسیاری برای گفتن دارند . خانواده ها و حتی خردسالان روزانه اوقات فراغت خود را با تلویزیون ها طی می کنند. برنامه های سرگرم کننده و حتی آموزشی این روزها از رسانه های تلویزیونی پخش می شود. پیشرفت بالای علم در بخش تلویزیون ها از دیگر دلایل محبوبیت این وسیله محسوب می شود. اتصال راحت تلویزیون ها به انواع مرورگرها و شبکه های اینترنتی  ، قابلیت دسترسی و اتصال وهمچنین تماشای  انواع فیلم ها و برنامه ها در آن به صورت آنلاین موجب محبوبیت بیش از پیش تلویزیون ها گردیده است. تعمیرگاه تخصصی ال ای دی ال جی در محل

 

خرابی های رایج تلویزیون

از دلایل پر تکراری که می توان برای مشکلات و ایرادات در بازار دستگاه های امروزی اشاره داشت ضربه خوردن های اتفاقی به علت بی احتیاطی، فرسودگی قطعات ،صدمه دیدن در اسباب کشی، آب خوردگی ، اتصالات برقی و… که باعث آسیب دیدگی و خرابی دستگاه شما می گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با موارد خرابی و راه حل هایی برای آن آشنا کنیم.

 

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

بعضاً ممکن می باشد رنگ ها در تصویر به شکل واقعی خودشان نمایان نگردند اما تصاویر درست مشاهده داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر ظاهر شود ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض نمایید چون اولین لایه آن دچار خرابی گردیده است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموشی ناگهانی تلویزیون یکی از مشکلاتی که ممکن هست در تلویزیون های امروزی از جمله ال سی دی ها ،ال ای دی ها و پلاسما ها با آن مواجه گردید که می تواند دلایل مختلفی  نیز مربوط به آن گردد که به دو مورد از مهم ترین آنها در زیر اشاره خواهیم نمود.

نوسانات برق :

امروزه تلویزیون ها با ولتاژ های بسیارکمی فعالیت می نمایند، نوسانات برقی شما را مستلزم به استفاده از محافظهای برق یا همان تراس ها نموده چرا که عدم استفاده از آن موجب خاموش شدن آن می شود.

اگر مین بورد خراب شود احتمال می رود دستگاه شما به طور ناگهانی خاموش شود. مین برد ها از قطعات اصلی تلویزیون ها می باشند که به سایر قطعات و اجزای تلویزیون دستور می فرستند.

فرسودگی قطعات مین برد :

اگر هر کدام از قطعات دستگاه شما  فرسوده شده باشد می تواند سبب به وجود آمدن این ایراد شود. برای اینکه قطعات مین برد شما دچار فرسودگی نشود راه حل مناسب تر این است ، زمانی که از دستگاه استفاده ای ندارید آن را خاموش نمایید چون اگر از تلویزیون در ساعات طولانی استفاده گردد این اتفاق برای دستگاه شما رخ می دهد.

 

پرش تصویر در تلویزیون :

معمولا عوامل  مختلفی در تصویرتلویزیون شما ممکن است باعث دچار پرش باشد. در ادامه مقاله  به عواملی که موجب به وجود آمدن پرش درتصویر تلویزیون شما می شود اشاره خواهیم داشت.

خرابی مین بورد تلوزیون :

مین بورد یا برد اصلی تلویزیون از اصلی ترین قسمت های هر دستگاه تلویزیون می باشد و وظیفه آن کنترل سیستم تلویزیون است. هم چنین به بقیه بخش های تلویزیون نیز دستور کارشان را  ضمن کنترا ارسال می کند. مین برد شامل اجزای مختلفی است که اگر هر کدام از آنها دچار خرابی یا مشکل شود می تواند موجب به وجود آمدن لرزش و پرش در تصویر دستگاه گردد.

تصویر در تلویزیون دو عدد می شود:

از علل های دو عدد شدن تصویر خرابی برد تیکان را می توان اشاره کرد که ارتباطی به رنگ هایی که در تلویزیون وجود دارد، ندارد. راه حل این مشکل تنها می توان گفت هرگز خودتان هرگز دست به تعمیر نزنید زیرا ممکن هست علاوه بر اینکه مشکل را رفع نکنید باعث به وجود آمدن مشکل حاد تر و هزینه بیشتری نیز شوید.

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص می تواند تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان تعمیر نماید که ضمن  این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما باعث می شود تا تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارایه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام  می گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *